Bal rengi gözler

3/08/2011

Nicole Richie'nin kocaman bal rengi gozlerine bayiliyorum!

You Might Also Like

14 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. ne kadar enteresan bir renk . yalnız doğallığı ne kadar güzel

    YanıtlaSil
  2. İlk fotograftaki spikerin yüzüğü muhteşemmmm

    YanıtlaSil
  3. smoky eyes ve takma kirpikle pek doğal bulmam mümkün değil, sadece makyajı eksik diyebilirim ben bu görüntüye.

    YanıtlaSil
  4. Of gözlere bak ya.Allahım kendim için istemiyorum annemin damadına lütfen böyle gözler ver (:

    YanıtlaSil
  5. nasıl beğendiniz bu görüntüyü yaw :)

    çok kötü gözler, bakış ve ten...

    YanıtlaSil
  6. ilk fotoda göğüs uçları belli olmuş.kötü

    YanıtlaSil
  7. gözleri ürkütücü buldum biraz :/bide sanki kaşlar kuaför istemekte :D

    YanıtlaSil
  8. valla benim gozlerimde bu renk ama nicole`un gozleri lens gibi durmus, biraz korkutucu yani.

    YanıtlaSil
  9. lens değil mi bu gözler? çok yapay durmuş ben beğenmedim , hele saç şeklini hiç mi hiç beğendim , yüzü güzel olsa tamam ama nicole için güzel diyemeyiz dimi :)

    YanıtlaSil
  10. Cildi ne kadar güzelmiş ,

    YanıtlaSil
  11. bence beğenmeyenler kıskançlık yapıyorsunuz acaba siz neye benziyorsunuz çok güzel prüzsüz bir teni var bence gözlerde muhteşem:)

    YanıtlaSil
  12. Nicole için güzel diyemeyiz dimi diyen arkadaş. Evet, Nicole için güzel diyemeyiz zira bizim (hemcinslerinin) ne dediğinin bir önemi yok. Erkeklere sormak lazım :).

    YanıtlaSil
  13. aynen ya gece saat on ikiyi yirmi geçe bakıyorum bunlara kadın rüyama giricek korkunç çirkin yüzündeki lekeler saçının seyrekliği topuzu gözleri cildinin bozukluğu herşeyi kabus gibi beğenin zevkinden şüpheliyim.

    YanıtlaSil
  14. en alttan ikinci resme bakarsanız ne kadar çirkin kulakları olduğunu görürsünüz he erkeklere sormak lazım diyen yorumcu erkek için fark etmez şimdi bir şey yazıcam buraya yazmıyorum ama anladın sen onu erkek için güzel çirkin fark etmez.!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil