Blake Lively Gossip Girl Dizi Setinde {Ve Enfes Pareo Modeli}

3/31/2011


O nasil guzel bir pareo'dur oyle! Istiyorum!

You Might Also Like

12 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. kesinlikle süper bişey!!!!!
    ayrıca yine aynısı olmasa da çok benzeri desende accessorize bu sene mayo çıkartmış :) bilgine :)) (ben mayo giymememe rağmen koçup alıcam!!!)

    YanıtlaSil
  2. pareo bir tarafa, sandaletler çok hoş..

    YanıtlaSil
  3. pardon yaaa..o pareo falan değil valla..3 metre basmayı çapraz ortalayıp beline bağlamış..deniycem birazdan,bakiim olcak mı?

    YanıtlaSil
  4. mayoya bayıldım, bir de blake lively'nin muhteşem vücudunu unutmamak lazım tabii :)

    YanıtlaSil
  5. pareo güzelde kızın vücuduna bir daha bir daha baktım durdum çok iyi bir fiziği var.

    YanıtlaSil
  6. ben de aynı şeyi diyecektim tatlıgacı, kumaşın dokuma kenarları bile duruyo hatta! :D

    deseni güzel ama.. ben aslında pareo hiç sevmem ama böyle uzun bişey olunca havalı olmuş.. ben de sarıcam 3 metre! :)))

    http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. evdeki fazla kumaşları kesip bele sarmak lazım :) ama gerçekten çok hoş olmuş

    YanıtlaSil
  8. bence burada Blake "uzerime cuvalda giysem kumasda dolasam tas giyiyim tarz olurum" demek istemis ...demis...

    YanıtlaSil
  9. Bizde var aynı desenlerden :)
    Galiba dikişte yok kenarları duruyor da kumaşın :) Çok basit kumaşı hoopp beline bağla aynı pareon hazır :)

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. o sıcakta pareo bile fazla gelirkene bu da nesi...ayrıca kız yıkılıyo resmen taş ötesi yorgana sarınsa bilem sexy

    YanıtlaSil
  11. Bu pareonun etek versiyonunu düşündüm içim bir hoş oldu

    YanıtlaSil