Clinique Chubby Stick ♥ Chunky Cherry

3/07/2011

Yeni cikan kozmetik urunlerini denemek cok zevkli! Hele de bu sevdigim bir markanin urunuyse demeyin keyfime! 


Gectigimiz hafta Clinique'in Ocak ayinda piyasaya surdugu Chubby Stick Lip Balm'i denemeye basladim. Dudagimdaki goruntusu asagidaki gibi. Gunlerdir surmelere doyamadim diyebilirim. Cantamdan hic cikmiyor! 


Super nemlendirme ozelligine sahip, cok yogun renk vermeyen bir lip balm. Yani kisaca biz buna renkli dudak nemlendiricisi diyebiliriz cunku yapisi ayni ki$ aylarinda kuruyan dudaklarimizi nemlendirmek icin kullandigimiz lip balm'lar gibi. Kalem $eklindeki goruntusu ise oldukca eglenceli. Alttan cevrilerek aciliyor. Kalem uclu yapisinin suru$ kolayligi sagladigi kesin! Adeta dudaklarinizda akip gidiyor. Geride ise gloss'larda oldugu gibi agir, yapi$ yapi$ bir his birakmiyor. 
8 farkli renk secenegi var. Benim kullandigim 05 numarali "Chunky Cherry". Diger renklerinide denemek icin sabirsizlaniyor ve Chubby Stick koleksiyonu yapmak istiyorum. 




Bu video'yu youtube'te buldum. Chubby Stick'i harika anlatmis. Enjoy!

*thenotice.net 

You Might Also Like

19 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. video çok şeker =) şu kızların "hey you guys, thanks for watching" diye başlaması beni koparıyor zaten =)

    üründe çok pratik görünüyor bu arada, denemek lazım.. :)

    YanıtlaSil
  2. çoook beğendiiimmm :) dudaklarıma çok şey süren biri değilim amaaa gerçekten cok güzel bir ürüne benziyor alabilirsem alacağım...(:

    YanıtlaSil
  3. gecenlerde duty freeden almistim ama hala paketinde duruooo, deniim bende!

    burcualver.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. peki fiyatı ne kadar?
    mutlu

    YanıtlaSil
  5. konuyla her ne kadar alakasiz olsada sana özel bi konuda akil danismak istiyorum. 17 yasindayim ve okulumdan bir ögrenciye birseyler hissediyorum,tam olarak ne oldugunu bilemiyorum. onunla konusmayi cok isterim ama bir türlü basaramiyorum,selam bile veremiyorum. sadece birkez 'merhaba' demeyi basardim.bu sene onun son senesi ve onu birdaha görmemin imkani yok.simdi ne yapmaliyim? tesekkür ederim. yeliz

    YanıtlaSil
  6. fiyatı nedir ki acaba?

    YanıtlaSil
  7. süpppperr çok da yakışmışşş bayıldım :) ben de edinmeliyim bunlardan güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  8. Fiyat ne kadar acaba,vidiodaki kzın 15dolar dediğine göre burda 30 tl civarında olmalı herhalde

    YanıtlaSil
  9. yeliz ne demiş öyle ya?burası güzin abla köşesi mi, git trendy e yaz ergen problemlerini bence,onlar daha çok yardımcı olurlar:)))

    YanıtlaSil
  10. türkçe bir websitesinde 43 lira gibi birşey okuduğumu hatırlıyorum... yurtdışından gelen birilerinden istemek mümkünse daha hesaplı olur sanki...

    YanıtlaSil
  11. sezen tavsiyniz icin tesekkürler:) ama sizi ilgilendiren bir durum olmadigi icin neden yorum yazma geregi duydugunuzu anlayamiyorum.

    YanıtlaSil
  12. ben de onu demek istemiştim.bizi ilgilendiren bir durum değil.alakasız bir yorumu kalkmış hiç alakası olmayan bir yere yazmışsın,ben de sana yol gösterdin neticede danışan sensin:D ben bu blogu seneledir takip ediyorum.her geçen buraya abuk sabuk yorumlar yazarsa kirlilik olur.her blog gibi buranın da bir çizgisi var,ve ben bir okuyucu olarak bu çizgiden memnunun.çizgi dışınakilerin yorum kirliliği yapmasından rahatsız olurum.

    YanıtlaSil
  13. Az önce aldim aynisindan ve cok begendimm:)cok tskler:)

    Öpüyorum.
    *birde blogunu se-vi-yo-rum:)

    YanıtlaSil
  14. evet birsey danistim.ama sorumu blog sahibesine yönelttim, okuyucularina degil. her ne kadar 'abuk subuk' bir yorum oldugunu düsünsende senin cevap yazman anlamsiz.sonuc olarak diyer okuyucularda bir yorum yapmamis.sana tavsiyem,seni rahatsiz eden yorumlari görmezden gelmek olur.

    YanıtlaSil
  15. evet haklısın bir yerde, kimse o saçma ve gereksiz soruna bir cevap yazmamış doğal olarak.Ben zaten soruna cevap yazmadım, kendi düşüncemi ve rahatsızlığımı söyledim.madem blog sahibesine sormuşsun, cevap alabilirsen ne mutlu sana:D.Ama tekrar ve son kez söylüyorum.neticede burası sevgili banu'nun alanı,boşuna muhabbete gerek yok,ayrıca yanlış yerdesin.bundan sonra da uzatırsan doğal olarak küçük yaşına veririm.Eh umarım artık anlayabilmişsindir:D

    YanıtlaSil
  16. alanlar fiyatının ne kadar oldugunu söyleyebilir mi çok güzelmiş gerçekten

    YanıtlaSil
  17. alan arkadaşlar ne kadar oldugunu söyleyebilirmi acaba çok güzel bişeye benzio gerckten

    YanıtlaSil
  18. ben 19,00 Euro'ya aldim..

    YanıtlaSil
  19. super strawberry'den aldım. harika! bayıldım!! fiyatı 46 tl.

    YanıtlaSil