İnce ve uzun bacaklar ~ hayal ?

3/01/2011




Sevgili Cameron Diaz,

Sana onemli bir mevzu hakkinda yazmak istedim. Lafi dolandirmadan direk konuya giriyorum. Bacaklarini bir kac gunlugune bana odunc verebilir misin? Baktikca onlarda gozum kaliyor. Inan nazarim degecek diye korkuyorum. Soz onlara iyi bakar, lop lop selulitler basmadan iade ederim. 

Hadi optum. Cevabini bekliyorum!

~Blog Sahibesi

You Might Also Like

10 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. haheh:)cok espiri olmus yazın ;)begendım.ayrıca bacak konusuna gelecek olursk bırazda şans sanırım:)

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten bütün olarak çok hoş bir hatun :)))
    http://cocoshtrend.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. mektup çok hoş olmuş:) gerçekten güzel bacakları var nazar değmesin.

    YanıtlaSil
  4. canım o kolların yanında promosyon olarak inşaat amelesi kollarını da veriyorlarmış ;)

    sevgiler, esra

    YanıtlaSil
  5. bacaklar super de goz altlari bitmis. Bu hatunun ciddi giz cevresi bakimi ve devamli goz konturu cekmesi lazim kanimca!

    YanıtlaSil
  6. hahaha ;),,,çok şeker bir yazı olmuş,,,

    YanıtlaSil
  7. haftasonu bir alışveriş merkezindeki "sihirli aynalar"ın birinde bacaklarımı böyle gördümm.. amann allahım harikaydıı !! :)
    tavsiye ederim :P

    YanıtlaSil
  8. cücük gibi boyum olsun öyle kolum olmasın arkadaş!

    YanıtlaSil
  9. bacaklar iyiymiş zamanında belli kolları formunda tutmuş, asıl diz kapakları bitmiş ya.. dolayısıyla da bacakları imdat diye bağırıyor..yaşı en belli eden yer vücutta bence boyun ve diz kapakları..yok cık ıı ıı çirkin duruyor bacaklar..

    YanıtlaSil