Kadınlar ne ister? {What Women Want}

3/08/2011



Bugun  Dunya Kadinlar Gunu! Ve bugunun $erefine bir tarti$ma platformu olu$turalim istedim. Hepimiz dusuncelerimizi yorum bolumunde paylasalim. Hadi anlatin bana... BIZ KADINLAR NE ISTIYORUZ? I$ hayati, kadin-erkek iliskileri, ya$am vb tum konular hakkinda yorum yapabilirsiniz. Bende bir kadin olarak beklentilerimi yorum bolumunde paylasacagim :)

*What women want filminin fragmani bence konuya oldukca yaki$ti :)

You Might Also Like

12 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Aslinda ne istedigimizi bilmeyiz ki biz..

    YanıtlaSil
  2. Ne istedigimizi bilmemekte aslinda bir bilinctir ;) guzel birsey :)

    YanıtlaSil
  3. Sevdiğimiz erkekle bir ömür boyu birlikte yaşayıp,minik minik bebeklerimizin olmasını,aynı zamanda kariyer bakımından da belli bir üstünlük sağlamayı,sürekli mutlu olmayı ve hiç üzgün olmamayı isteriz.
    Bu yüzden eşlerimizi de bu yönde seçeriz (:

    14 yaşındaki kızın söylediğine bakın hele :D:D

    YanıtlaSil
  4. ben kadın gibi görünüp erkek gibi rahatça çalışabilmek ve gezebilmek istiyorum.cinsel obje olarak görülmeden özgürce manken gibi giyinmek istiyorum.....

    YanıtlaSil
  5. busra; sen a$mi$sin olayi hayatim :) ben 30 yasindayim ve hala cocuk istiyorum diyemiyorum :))

    nugili; bende bende bende :)

    Burcu; dogal olarak :)

    YanıtlaSil
  6. hayatimda guclu-kompleksleri olmayan ve kariyer anlaminda bir seyleri basarmis bir erkegin olmasini isterdim. henuz adam olamamis erkekleri adam etmeye ugrasirken hep kendimden verdim, kendimi yordum

    YanıtlaSil
  7. fikirlerimizin önemsenmesini ve ifade özgürlüğü istiyorum... ve eşimle ömür boyu 1 yastığa huzurlu baş koyabilmek istiyorum... parayla satın alınamayan şeylerim hepsini istiyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Kendi bulundugum kosullar dahilinde, cocuklarinin minimum problemlisi, eslerinin maksimum anlayislisini, arkadaslarinin en ulasilabilir olanlarini, isyerlerinin en rahat ve is arkadaslarinin samimi olanlarini isterler. Gunumuz kadini pratik olani ister!

    YanıtlaSil
  9. Bence biz kadınların istekleri asla bitmez, sevgilimiz aşık olsun,sürprizler yapsın derken evleniriz, aşkı bitmesin, hep saygılı olsun deriz, iş hayatının başlangıcıyla müdür oluyum, şunu yapayım, bunu yapayım, ay birde tatlı bebeğim olsun,en iyi şekilde yetiştireyim derken, istekler uzar gider:)))

    YanıtlaSil
  10. herseyi istiyorum.
    para saglik kariyer mutluluk. mutluluk denen sey cok adi bi sey esasen. cunku bir ufak detay bile sekince o mutluluk tam anlamiyla bir mutluluk olmuyor bende. ve bazen de aksine ufacik biseyle cocuk gibi seviniyorum. yine de herseyi istiyorum.

    YanıtlaSil
  11. çok basit,
    herşeyi isteriz güzel, çirkin, iyi, kötü herşeyi isteriz. dünyada var olacak her nesneyi ve her ihtimali isteriz

    YanıtlaSil