Kadınlar şarap gibidir, yaşlandıkça güzelleşir

3/03/2011


Bir yerlerde okudum. $oyle diyordu: “Bir kadının en güzel yaşları; 30 ile 40 arasındaki 25 senedir :))” 

Ne dersiniz? Kadinlar sarap gibi yillandikca mi guzellesir?

You Might Also Like

15 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. katılıyorum çünkü 30 yaşındayım:))

    YanıtlaSil
  2. Kadınlar olarak 30-40 arasının güzel olduğuna inansam da yaşlandıkça güzelleştiğimiz fikrinin kandırmaca olduğuna inanıyorum..:) Ama erkeklerin yaşlandıkça daha hoş olduğunu düşünüyorum. Her zaman kadından yanayım ama maalesef bu konuda erkekleri açık ara avantajlı görüyorum.

    YanıtlaSil
  3. bu fotoğraflara bakınca öyleymiş gibi duruyor ama benim için aynı durum geçerli değil bence :)))

    YanıtlaSil
  4. görüntüler "evet öyle" diyor ama ben kendi adıma soru işaretleriyle doluyum :))

    YanıtlaSil
  5. insanlar da değişiyor, moda da, uygulamalar da... sıradan bir insanım (kendimce çok mühimim:)) ama ben bile fotoğraflarıma baktığımda "o ne saçmış, o ne makyajmış" diyorum. Hatta 17 sene boyunca oduncu gömleği kınamışken gene moda oldu giyiyoruz... implantasyon, dolgu çok yaşasın ben de böyle olacağım:) ne de olsa yer çekimine maruz kalıyoruz:)

    YanıtlaSil
  6. Ben bu resimlere baktığımda yaşlanmanın eserlerini yok eden botoks, kremler ve doğru makyajnda etkilerini görüyorum. Dahası yüze yakışan kaş modeli, doğru ışık ve saç kesimi de elbette büyük etken...

    YanıtlaSil
  7. Şimdi şarap gibi kadınlar vardır,yıllandıkça güzelleşen,ama bazıları estetik sağ olsun diyorum,,,,

    YanıtlaSil
  8. bence doğru makyaj yapmayı öğrenmişler

    YanıtlaSil
  9. bende dogru makyaj + botox+ fotograf teknolojisindeki gelismeyi goruyorum ..
    bende 31 yasindayim ve acikcasi kendimi cokta guzel hissetmiyorum artik krem kullanmaya baslamaliyim diye dusunuyorum :((
    bana gore bir bayanda en guzel yas 24-30 arasi ..

    YanıtlaSil
  10. paralandıkça desek daha doğru olur:))

    YanıtlaSil
  11. çok ho$ bir entry olmu$!! kesinlikle katiliyorum, 30'una kadar insan yüz ve vücut hatlari oturmuyor, hem gözlerdeki olgunluk i$igi da olmuyor, daha çok teenage tarafi agir basiyor..

    YanıtlaSil
  12. bende 30 yaşındayım ve daha güzelim şimdilerde eski resimlerime bakamıyorum ,çünkü yüzünüz kemik yapınız makyajınız tarzınız zamanla oturuyo

    YanıtlaSil
  13. Kadınlar yaşlandıkça güzelleşir demiyelim de her yaşın ayrı bir güzelliği var diyelim.

    YanıtlaSil
  14. fadişe katılıyorum her yaş ayrı güzellikte.ama zaten çoğunlukla iki resim arasındaki tek fark yıl değil yıllar geçtikçe daha da bakımlı olmuşlar onları eskisinden daha çekici göstermiş.

    visnetadindaa.blogspot.com

    YanıtlaSil