Katie Holmes Giyim Stili

3/17/2011

Bu kiyafeti Suri'nin giysi dolabindan calmis olmali!


Bu goruntusu hakkinda ise tek bir sey soylemek istiyorum. Deri pantolon klasik giyime yaki$maz!! 

You Might Also Like

16 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. hırkayı çıkartsa daha güzel görünürdü.. gönleği çok hoş .

    YanıtlaSil
  2. bu kadinda bana itici gelen biseyler var ama ne oldugunu tam olarak bilemiyorum.. sanirim kalin bacaklari olabilir..

    YanıtlaSil
  3. İşte bazıları da güzelliğini böyle heba ediyor...
    http://cocoshtrend.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. pantolonun kesimi korkunç! felaket!
    herhalde son 5-6 yıldır görülmemiş demode bir kesim!

    bence deri pantolon klasik giyime yakışır ama kesinlikle skinny olmalı..

    üstteki kıyafeti okul piyeslerinde filan giyiyorduk biz, çok aramış mı acaba..

    http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. bir kaç gram alsa, yüzü, elleri ve ayakları daha iyi ve sağlıklı görünse sıra kıyafetlere de gelecek.

    Nesli

    YanıtlaSil
  6. Ben fena bulmuyorum giyimini :p
    Birde deri pantolonla giyilebilecek kombinler postu ekleseniz cünkü benimde var ve klasik ince tuniklerle uydugunu düsünüyorum.

    YanıtlaSil
  7. Bu kadın hep çirkin giyiniyor zaten ,tek beğendiğim taraf güzel yüzü,,,

    YanıtlaSil
  8. katie holmes'in giyim stili:tam bir felaket

    YanıtlaSil
  9. Bu kadında herşey sakil duruyor , en güzel en pahalı markalardan giyiniyor ama yok . Ruhu yok bir kere . Bir eziklik var zaten ama yani bütün dünyanın gay olduğunu bildiği bi adamla evli olmakta herhangi bir kadına bir özgüven vermez doğrusu .

    YanıtlaSil
  10. 2. fotoda gözlerinde nasıl bi yorgunluk bıtıklık var..Bilmiyorum iki fotoda da saçların rengi aynıdır tabi ama 2.fotodaki saç renginin adını söyleyebılecek birileri olursa çok sevinirim.:)

    YanıtlaSil
  11. Bu kız artık beni hiç şaşırtmıyor . ama yorumlar güzelmiş:D
    check my blog too:
    http://kucukplastikcicekler.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. aaaa!!! tom cruise gay miymiş?? :-o

    http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. Biri bu kadına giyinmeyi öğretmeli.Çok güzel bir kadın aslında ama nasıl giyineceğini öğrenmeli !!!

    YanıtlaSil
  14. Katie Holmes'u cok ama cok severim. Ikinci resim cok basarili degil kabul ama ilkinde cok tatli olmus bence=)) Siradisi giyimle farkli kumaslari kombinleyenleri seviyorum !!

    http://asofasof.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  15. sorun kıyafette değil duruşta bence. bir eziklik bir sarsaklık var duruşunda sürekli. tom bu kıza eziyet mi ediyor nedir ? her an kaçacakmış orada olmak istemiyormuş gibi bir görüntüsü oluyor her zaman. 2. resimde ayakabı harici beğendim ben. klasik kesim deri pantolonun boyu biraz daha uzun olsa besleme gibi durmazdı. bluzu olay ayakkabılar felaket ötesi

    YanıtlaSil