Kim Kardashian ve Sevgilisi Kris Humphries

3/23/2011


Ben bu goruntuyu bir yerden hatirliyorum!

You Might Also Like

24 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Böyle aralarında çok boy farkı olan çiftleri pek yakıştıramıyorum komik oluyor. Giydiği 15 cmlik topuk bile kurtaramamış. Ne demişler boyu boyuma huyu huyuma :))

    YanıtlaSil
  2. bide topuklu ile öyle gözüküyorlar demekki adamceyizin belinde kiminin boyu :)

    YanıtlaSil
  3. Biri insan, diğeri dev gibi :))))

    YanıtlaSil
  4. bu kadinin boyu kacki? ya ben cok uzun biliyordum adamin yaninda kus gibi kalmis bide o topukluklularla

    lutfen biri beni bilgilendirimi? sok oldum :SS

    esra

    YanıtlaSil
  5. haha:)adını hatırlayamadığım şu heroes'da oynayan ufak tefek kızdan hatırlıtosundur.onla ukraynalı boksör sevgilisi de aynen böyle görünüyorlar:)

    YanıtlaSil
  6. Kim yanında çocuğu gibi durmuş adamın elleri kafası kadar. mutluluklar dilerim :Pp =)

    YanıtlaSil
  7. Aşkın boyu yoktur ama deve cüce olmaya da gerek yok.

    YanıtlaSil
  8. Yuhhh dev gibi :S
    Bu kadın bana çok iri görünürdü taa ki bu resmi görene kadar :D

    YanıtlaSil
  9. toplarda olmasa adamin beline anca geliyor :DD

    YanıtlaSil
  10. ben bu adamın ancak beline gelirim,
    ama çok ayayip aşklar yaşanıyor şu ara,boy yaş sınırı hepten yalan oldu:D

    YanıtlaSil
  11. AAa!:o kim'in boyu kaç ya ben uzun sanıodum cnm ltf bu konuya acıklık getr..:D
    Korkunc bi görüntü..Htta görüntü kirliliği:P

    YanıtlaSil
  12. Kim'in boyu hatirladigim kadariyla yaklasik 1.65 civarinda, yani orta boylu bir hatun.

    YanıtlaSil
  13. ay bu ne buuuuuuuu!!! çok abuk bir görüntü olmuş.. yakıştıramadım açıkçası

    YanıtlaSil
  14. kim'in boyunu cok merak ettim google'a gore boyu 1.57cm'mis. o yuzden en kucuk kardesi yaninda dev gibi duruyor :)

    YanıtlaSil
  15. Google a gore Kim 1.57 cm erkek arkadasi 2.06 cm imis.
    50 cm lik farki kapatacak topuk zorlar biraz.

    YanıtlaSil
  16. Aman ne fena bir görüntü....Hiç sevgililik gibi değil de başka bişi gibi durmuş..Abd de adam mı bitti yahu

    YanıtlaSil
  17. oy oy kim herhalde cok kisa.

    YanıtlaSil
  18. ne yani adammı dev kim mi cok kısa?!

    visnetadindaa.blogspot.com

    YanıtlaSil
  19. Benimde aynı yorumu yapasım geldi:)Hatun oyuncak bebek gibi kalmış adamın yanında..

    YanıtlaSil
  20. Cebine koysun dolaştırsın daha rahat olur

    YanıtlaSil
  21. Bu durumu bizzat yaşayan biri olarak yorumum aşkın kalple yaşandığıdır. 195cmlik sevgilimin yanında 158cmlik ben hiç kimsenin yanında olmadıgım kadar mutlu hissediyorum. Ona sarılmak için parmak uçlarıma çıksam da o da bana sarılmak için baya bir eğilsede bizce hiiiç sorun yook :) ayrıca uzun erkek kısa kız kombininde tek uyumsuz oldugumuz yer fotograflarımız onun dışındaki konularda boy hiç önemli değil ;) kısacasııı çok sevimlileer :)

    YanıtlaSil
  22. Benim boyun 1.53,erkek arkadaşımın 1.96.Çok üzülüyorum naapmalıyım sevgili güzin abla :(

    YanıtlaSil
  23. Benimde sevgilimle aramda boy farkı var. Ben 1.56 erkek arkadaşım 1.90 arada kafaya takıyorum ama o kadar iyi anlaşıyoruz ki boy farkını unutuyorum hemen.. :) iyiki platformlar moda :))

    YanıtlaSil
  24. Ben minyon kız, uzun boylu erkek aşkını çok seviyorum =). Bence gayet de tatlı görünüyorlar. 1.58 boyunda İsveçli bir arkadaşım var, erkek arkadaşı da 1.99 boyunda bir İsveçli erkek. Ve kız diyor ki ben onun boyuna tutuldum zaten =). Yani kısa kızlar çok uzun erkek sevebiliyor, çok uzun erkekler de minyon kız :).

    YanıtlaSil