Klasik Saç Modeli

3/03/2011


Klasik sac modellerini begenen birisi olarak bu modeli begenmemis olmam sizce normal mi? Sanki o sac kafasina ve bedenine agir gelmi$ gibi gorunuyor. {Ve bir not daha.. Bu kadinin Hollywood'un en cok kazanan bayan oyuncularindan birisi haline donu$mu$ olmasina hala inanamiyorum. Ne bir i$igi ne de karizmasi var!}

You Might Also Like

16 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. ne yalan söyliim ben beğeniyorum bu kadını çok zarif

    YanıtlaSil
  2. Saç cidden felaket. Bir de göz altlarına takıldım ben. O pahalı ürünlerle güzel bir kamuflaj yapamamışlar mı?

    YanıtlaSil
  3. çok şeker bencee:) seviyorum

    YanıtlaSil
  4. bu bayana oldum olasi sempati kazanamadim maalesef...hollywood ne görüyor da ben kaçiriyorum anlamiyorum. daha hiç meshur degilken filmlerde görür yine begenmezdim, hala da sevemiyorum...
    aynen dedigin gibi, ne karizma ne bir i$ik..

    YanıtlaSil
  5. bende hiç sevmiyorum hatta gıcık bile oluyorum

    YanıtlaSil
  6. her dediğine katılıyorum ..çok itici ve çirkin ,sıradan dizilerdeki kızlar bile buna on basar

    YanıtlaSil
  7. aynen bende beğenmiyorum, charlize tek geçerimm.

    YanıtlaSil
  8. ayhh bu kadını sevmiyorum ama bu saçını cok beğendim nedense :)

    YanıtlaSil
  9. Ben cok seviyorum bu kadini :) Cok cok sevimli :)) Sadece romantik komedilerde oynamali yalniz, drama oynamisti bir kere, korkunc gorunmustu gozume..

    YanıtlaSil
  10. 60'lı yıllar saçı, üstü zaten postiş , sepet modeli .. çenesi toplattı iyice, eskiden daha çıkık , dana sivri ve fazlasıyla göze batan bir çenesi vardı, törpülene törpülene neredeyse normale döndü.

    YanıtlaSil
  11. ben bu kadını çok beğenıyorum sacını da beğendım cok zarıf ve cok guzel

    YanıtlaSil
  12. bende seviyorum bu kadını cok tatlı sacını da begendim :)

    visnetadindaa.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. şimdi Allah yaratmış ne desem bilmem de, bu kadın bana suratıyla cinayet işler gibi geliyor ki sevimlilikle tezat yaratan durumda bu oluyor benim için kanımca. alnıyla kafa atar, çenesiyle de son darbeyi sokup adamı öldürür gibi geliyor. O ne sivri çenedir öle ya.

    YanıtlaSil
  14. kolları çok kötü benim dirsekleri hemen dikkatimi cekti :(

    YanıtlaSil
  15. Reese benim oyunculugunu begendigim bir artist.
    Bence hem sac seciminin hemde basarisinin nedeni var.
    Birincisi Reese sadece 5'2'' buda 1.57 cm ediyorki Turkiye standartlarinda bile ortalamanin alti diyebiliriz. Bu sac modeli diger boylu poslu meslektaslarinin yaninda daha iyi resim vermesi icin secilmis diye dusunuyorum.
    Dis gorunuse cok onem verilen bir meslekde filmlerinin hasilatinin iyi olmasi onun ne kadar yetenekli oldugunu gosteriyor. Bence konusma yetenegi ve kelimelere hakimiyeti cok yuksek bir oyuncu ve bunu cok iyi kullaniyor.
    Fiziki guzellige onem verilen bir sahada ve zamanda bu kadar basarili olmasida bence guzel bir ornek.
    Zerrin.

    YanıtlaSil
  16. O kadar filmini izledim, bir tanesinin adını hatırlamıyorum. Bu da oyunculuğu hakkında bir fikir veriyor bana, ben hiç beğenmiyorum anlaşılan....

    YanıtlaSil