Kolay etek dikimi

9/20/2013

etek modelleri

Surada bahsettigim kuma$larin donu$umu ba$ladi. Ilk parca etek oldu bile! Bizim gibi acemi terziler icin  bu kolay etegin kalip cikarma asamalarini goruntuledik. Oncelikle modelini begendigimiz bir etegi sectik ve onu kagidin uzerine igneledik.

Bel kismina dogru ise buzguler olacagi icin o bolumu cok fazla daraltmadan kalibi cikardik. 
Cikan kalibi kumasin tersine igneledik ve yanlarindan dikis payi birakarak kestik.
Kesilmis hali boyle gorunuyordu. 

Ve bu da etege donu$mu$ hali! I$in diki$ kismini yeni aldigi diki$ makinasinda sevgili kankim yapti. Etek ise benim oldu :) Biraz spor bir havasi olsun diye beline uzun bir ku$ak dikti. Bel kisminda ise aralikli pileler ve yandan fermuar var. Havalar biraz isinsin, etegimi Converse'lerim ve kot ceketimle giymeyi planliyorum. 

You Might Also Like

12 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Çok güzel olmuş! :) Güle güle giy Banucum eteğini:)

    YanıtlaSil
  2. hayatta en sevdiğim şeyler güzel olan ve aynı zamanda yapımı kolay olan şeylerdir. Aynı bu etek gibi...Anlatımın çok güzel olmuş..Kesin yapmayı denicem. Saol ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Off çok tatlı olmuş!! Güle güle kullan, güzel günlerde :)

    YanıtlaSil
  4. nihan mestan1 Mart 2011 18:13

    merhaba, eteği belinden tutup boylamasına katlayıp kalıp çıkartırsanız daha iyi sonuç elde edersiniz :) annem kalıp hep bu şekilde çıkartır, bluzlar içinde aynı şeyi yapabilirsiniz, sadece kalıp kağıdını kat yerinden almak gerekiyor ;) kolay gelsin çok güzell olmuşş ....

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş güle güle kullan :) ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Çok pratikmiş ben de deneyeceğim bunu mutlaka...Ellerine sağlık, güle güle giy canım...

    YanıtlaSil
  7. çok şık olmuş çok beğendim

    YanıtlaSil
  8. cok shik olmus beyaz gomlekle de cok seker olur iyi gunlerde kullanin

    YanıtlaSil
  9. elinize sağlık çok güzel olmuş etek.kumaşta çok güzelmiş.annem dikiş diken birisi olarak bayıldı.

    bloguma beklerim.
    http://shoppingbagbyirem.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. ne kadar güzel olmuş sonucu ,bende hep geriden takip eder oldum :)güle güle giy

    YanıtlaSil
  11. eline sağlık.Kumaşlar çok güzel.Ankara'ya yolum düşse,Ulus'taki kumaşçıyı bir de ben talan ederdim.Bayılıyorum o tarz kumaşlara.offf..neden her yerde yok.
    sevgiler..

    YanıtlaSil