Kot ceket nasıl giyilir?

3/31/2011


I$te bu goruntuyu seviyorum! Sade, hafif ve rahat. {-Kourtney Kardashian}

You Might Also Like

10 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. ben de severim. en güzel giyim şekli bu ayrıca rahat.

    YanıtlaSil
  2. bunu bende çok yapıyorum.yaşasın kot ceket

    visnetadindaa.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. yazlık elbiselere de çok yakışıyor..

    YanıtlaSil
  4. ya bu kadının boyu kısa ya elinde çocuk bi garip duruyor ama kıyafet seçimi çok güzel :)

    YanıtlaSil
  5. birden o açık ayakkabılı bayan ayağını sırtı dönük adamın sandımm... :P

    YanıtlaSil
  6. Vayyyyy işte buna bayıldım.
    nerden de buluyosunuz bunları yahuuu
    ikiiii varsınız:))

    YanıtlaSil
  7. en çok kullandığım kıyafet şekli .. hafta sonları yani .. yani eskiden artık vermem gereken kilolarım var.. ama ablası patates bu çocuğa rağmen gayet iyi durumda. aferin. bu arada powerplate nasıl gidiyor diye sormuştum sevgili banu, haber et,ben de yazıldım gün bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  8. bugun powerplate'in 3. seansina gidiyorum, simdilik iyi gidiyor, toparlanma ve sIkIlasma hissediyorum ama o aletin tepesinde aci cekerken yedigim butun cikolatalara, tiramisulara, patates kizartmalarina sayip dokuyorum :)))

    YanıtlaSil
  9. kot üstüne kot sevmiyorum ama bunun rengi aynı deil ondan yırtmış

    YanıtlaSil