Make Up Forever HD Foundation

3/15/2011


Ilk photoshop'suz kozmetik reklami karsinizda duruyor. Make Up Forever HD Fondoten kendine bu kadar guveniyor demek ki! Deneyenler var mi?

You Might Also Like

6 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. ben bunun krem allıklarına bayılıyorum ama türkiyede yok malesef. Concealerı da çok başarılı http://www.allaboutilknur.com/2011/02/18/make-up-for-ever-full-cover-concealer-08-beige/

    YanıtlaSil
  2. haha,süper pazarlama strateji,güzel reklam.gayet güzel görünüyor manken kızımız da demek ki işe yarıyormuş:)

    YanıtlaSil
  3. merhaba ,ben kullaniyorum ama asla photoshoplu etkisi falan yaratmiyo hatta orta kapaticilikta bi urun,kalip gibi fondotenlerden hoslananlar uzak durmali.son derece hafif bi fondoten.sadece yuzdeki renk farkliliklarini kapatmak icin kullaniyorum ben.sivilce falan ciktiginda ise yaramiyo:)
    demet

    YanıtlaSil
  4. ben denedim, fena değil ama öyle süper bir kapatıcılığı yok benden söylemesi. Hafif bir ürün. Sorunsuz ciltler için ideal. Aynı markanın aynı HD serisinin fondöten öncesi bir nemlendiricisi/primer'ı var. Onu tavsiye ederim, iyi bir ışıltı veriyor ve cildi fondötene hazırlıyor.
    ülkü

    YanıtlaSil
  5. mascaraları muhteşemdir FM'ın!

    YanıtlaSil