Mila Kunis ne güzel hatunmuş!

3/08/2011


Bu goruntulerine bayildim bayildim! Ne ho$ hatunmu$ meger!

You Might Also Like

13 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Çok güzel çıkmış gerçekten:) Ama keşke beyaz takımın içine renkli bir bluz giyseydi sanki daha güzel olurdu...

    YanıtlaSil
  2. Mila Benimde favorim Black Swan'daki oyunculuğuda gayet iyiydi.

    http://trendydolap.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Camilla Belle gibi bal-kestane rengi gözleri dikkat çekici:)

    YanıtlaSil
  4. gerçekten güzel kadınmış,özellikle gözleri,,,

    YanıtlaSil
  5. evet cok güzel hatuuunnn :) black swanı izlerken böyle hayran olmuştum ben :)

    YanıtlaSil
  6. black swan filminde büyüledi adeta beni gerçekten çok güzel kadın..

    YanıtlaSil
  7. bu renk bu parlaklıkta bir ruj arıyorum önerisi olan???

    YanıtlaSil
  8. Ceket yakası ve paça boyu çok uyumlu, rengin pastelliği de çok hoş. Black Swan'dan sonra ayrı bir beğeniyorum zaten kendisini :)

    YanıtlaSil
  9. Gozleri gercekten cok guzel. Beyaz takim elbisesini de cok begendim ama icindeki atlet gibi bluz yerine baska bir sey olsa daha iyi olurmus.

    YanıtlaSil
  10. Yeni Angelina Jolie diye lanse ediliyor desem büyüsü bozulurmu acaba :)))

    YanıtlaSil
  11. Black Swan'deki oyunculuğuyla en az Natalie Portman kadar gönlümde taht kurmuştur. Gerçekten çok güzel.

    YanıtlaSil
  12. özel biri değil böle çok fazla artist var ve son zamanlarda aşırı derecede angelina piti taklit ediyor kendi tarzı yok ancak klasik romantik komedilerde oynar böle giderse

    YanıtlaSil