Olivia Palermo Saç Rengi & Makyajı

3/31/2011



Olivia Palermo'nun baygin bakislarina, makyaj tarzina ve sac rengine hayranim. Ve genel olarak kiyafet secimlerini ba$arili bulurum. Ancak yukaridaki goruntu karma$asi bende hayal kirikligi yaratti. Etek, bluz, canta, ayakkabi... hepsi ayri telden caliyor. Siz ne dersiniz?

You Might Also Like

15 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. hemde ne ayrı tel..:))
    o bluzun altına siyah düz bir etek giyip, o çantayı da elinden atsa daha iyi olur..
    ayakkabılara bayıldım..

    YanıtlaSil
  2. Fondan dolayı bi karmaşık görünüyorsanki, saçları saçımı boyatmadan önceki saç rengime benziyor :)
    ben genel olarak beğendim herşeyi :)

    YanıtlaSil
  3. göz yorucu bir görüntü, ben palermo yu bizim atiye'ye benzetiyorum sizce?:))

    YanıtlaSil
  4. Bu kadını ne zaman görsem saçları ışıl ışıl sağlıla parlıyor. Biz de boyle olması için neler yapmalıyız? Ürün şampuan vitamin bilemiyorum ne yapmak lazım nedir bunun kaynağı?

    YanıtlaSil
  5. Yorumum geldi mi bi önceki emin olamadım bi daha yazıyorum:
    Ben bu kadını ne zaman görsem saçları ışıl ışıl sağlıkla parlıyor. Bu kadar parlaklık neyle sağlanır acaba bi bileniniz var mı?? Sampuan, bakım, vitaminler?? Neyse nasılsa ben de bu parlak saçlara sahip olmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  6. caramel; ben sac kremini bol bol kullanip saclarimda bir muddet bekletiyorum, gayet guzel parlaklik veriyor. Loreal Elseve kullaniyorum, baska hci bir sac kremi saclarimi bu marka kadar iyi nemlendirip parlaklik vermiyor. Ayrica Watsons'ta satilan sac bakim maskelerini tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  7. üst ve alt giysiler birer parça olarak çok iyiler ancak bir araya gelmeleri hiç olmamış. ayakkabısı ıyk çok kötü. uyumlu ve güzel olan tek şey saçı ve makyajı çok başarılı.

    YanıtlaSil
  8. bakışları yeter derim:)çok güzell

    YanıtlaSil
  9. ben çok beğendim..
    karışık ama güzel taşıyor kadın, hakkını vermek lazım..

    http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. desenleri karıştırmak gibi bir moda var.geri kafalı olmayın.bence iyi birleştirmiş

    YanıtlaSil
  11. ayyy nasıl guzel yaa, kıyafetı de batmıyor gozume o kadar, saçlarından ve makıyajından dolayı, çok guzel kadın zarif
    Mutlu

    YanıtlaSil
  12. çok asil bu kız bayılıyorum

    YanıtlaSil
  13. Cevabınızı şimdi gördüm çok teşekkür ederim. Benim saç tipim ince telli ve yağlı olduğu için maskeleri ancak saç uçlarında kullanabiliyorum ama gene de sizin söylediginiz maskeleri dediginiz gibi deniycem. İşallah güzel olur :)

    YanıtlaSil
  14. Ayakabısını beğendim,çantada fena değil ama kıyafet olmamış,olmamış işte.Bazen insanın basireti bağlanır herhalde o zamanına denk geldi.

    YanıtlaSil