Selülit giderici egzersizler {video}

3/09/2011



How to reduce cellulite with exercise


Disarida kar yagiyor olabilir. Ama bu benim aklima sadece yaklasan yaz aylarini ve bikini sezonunu getiriyor. Bu videoyu seveceksiniz. Televizyon izlerken 15-20 dakikanizi bu hareketleri yapmaya ayirarak selulitlerinizin goruntusunu azaltabilirsiniz. Enjoy!

You Might Also Like

3 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Sayende yeni bi how-to sitesi öğrendim, bu video da gayet başarılı.

    Beauty-make up kısmında dünya güzeli bir kıza makyaj yapıp fresh face bright eye oldu diyolar, çok güldüm:) sen de bak, kız zaten fresh face bright eye, doğuştan:)

    YanıtlaSil
  2. Bu videodaki hareketler selülit filan gidermez. Yaklaşık 8 yıldır düzenli bu hareketlerin alalarından yapıyorum, selülitlerim maşallah yerli yerinde. Başlamamış selülit için sert masaj derim ,başka da bişi demem.

    YanıtlaSil
  3. Bence çok güzel egzersizler hem selülit azaltmada,gidermede hem de bacak,kalça biçimlendirmede...Umarım ben de düzenli yapabilirim.Paylaşımınız için çok teşekkürler:))

    YanıtlaSil