Tatil hatırası tablo ✩

3/08/2011


Bazen oyle guzel fikirlerle karsilasiyorum ki "bu neden benim aklima gelmedi?" diye dusunmeden edemiyorum. Tatil anilarinin bir tablo icinde toplanmasi fikride bunlardan birisi. Detaylar burada. Enjoy!

You Might Also Like

9 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. off nasıl güzel bişi gerçekten iyi fikirmiş . gittiğin tüm tatilleri minik minik tablolara çevirip evinin duvarını süslemek bayıldım şimdiye kadar niye yapmadık ki:(

    YanıtlaSil
  2. Aaaaaa çoook güzeel :)) Bende hep erkek arkadaşımla gittiğim yerlerden taş, kum vs toplayıp biletleri saklarıım. Böyle bir tablo süpeer :)

    YanıtlaSil
  3. super fikir!!neden dusunemedim ki :(

    bu arada o kolyeden bende de var, hawaii polynesian cultural center da ziyaretcilere giriste verilio...

    neyse kumu olmasa da bikac resim ve kolyelerle bu fikri calabilirim:)))

    http://burcualver.blogspot.com/2011/01/hawaii-2.html

    YanıtlaSil
  4. ya bende bittim bu fikre. Hemen çalıyorum ve uyguluyorum :))

    YanıtlaSil
  5. hemen hemen yapıcam harıkaaaa

    YanıtlaSil
  6. Bu fikre bayıldım, o kadar tas , kum getiririm hepsi karısır cope gider, bende boyle birşey yapıcam bir an önce :)

    YanıtlaSil
  7. oraya ait herseyin tek bi yerde toplanması harika bi fikir!

    visnetadindaa.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir fikirmiş gerçekten. Bir kaç gidilen yer birleştirilip de bir tablo yapılabilir belki :)

    YanıtlaSil
  9. çok gezen için iyi fikir tabii.

    YanıtlaSil