Trendiyiz.com Hediye Çekilişi

3/25/2011


TRENDIYIZ Çekilişini Kazananlar Esra Akyel ve Güz Akgün

Kendileriyle Trendiyiz ekibi ileti$ime gecti. Katiliminiz icin

hepinize tesekkur ederim.








Trendiyiz.com Bijuteri ve Taki online alisveri$ sitesi 2 $ansli "Salincakta iki Kisi" okuyucusuna yukarida resimlerini gordugunuz hediyelerden birisini hediye ediyor. Kazananlar resimlerdeki takilardan diledigini secme hakkina sahip ve sectikleri taki adreslerine kargo ucreti Trendiyiz sitesine ait olmak uzere gonderilecek. 

Kazanan 2 ki$iden birisi olmak icin yapmaniz gereken tek $ey Trendiyiz.com facebook sayfasinin ust ko$esindeki "Like" {Begen} butonunu tiklamak ve sonrasinda bu yaziya size ulasabilecegimiz bir e-mail adresini yorum olarak yazmak. EGER BU YAZIYA YORUM BIRAKAMIYORSANIZ LUTFEN E-MAIL ADRESINIZI TRENDIYIZ FACEBOOK SAYFASININ DUVARINA YAZINIZ. DUVARA YAZDIGINIZ E-MAIL ADRESLERINIZLE CEKILISE KATILABILIRSINIZ. 

Cekili$e katilmak icin 31 Mart Persembe sabah saat 10:00'a kadar vaktiniz var. Kazanani random.org belirler.

Hepinize simdiden bol $ans!  :)

You Might Also Like

58 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. hepside çok şık :) şansımı deniyim.

    rendaipek@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. merhabalar face'den beğendim :)) burdanda adresimi yazayım
    mimar_funda@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. ilk yorum benden olsun o zaman bol şans bana facedede beyenmiştim daha önce
    iletişim için civcivimfb@hotmail.com
    facede adım tugba tura bayat

    YanıtlaSil
  5. e-mail: aidanasarbalina@gmail.com

    Altın rengi yüzüğe bayıldım :)) Benim olsa keşke

    YanıtlaSil
  6. likapa_12@hotmail.com facebook kullanıcı adı Aygül Aydın umarım bana çıkar

    YanıtlaSil
  7. Facebook Kullanıcı adı
    Fadimana Kayalı
    e-mail adresi
    fadimana_kayali@hotmail.com

    YanıtlaSil
  8. merhaba çekilişe seve seve katılmak istiyorum :)
    ezgi akkaya
    ezgiakkaya2@yahoo.com
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. matissera@gmail.com

    Matissera Wonderland

    YanıtlaSil
  10. facebook'taki diğer yüzüklerine de bayıldım ! :)

    voice.7332@gmail.com

    YanıtlaSil
  11. lucky kolye çok hoşmuş :)

    facebook kullanıcı adım: Burcu Gözde Kınık

    mail adresim: b_kinik@hotmail.com

    YanıtlaSil
  12. fundasss_ferman@hotmail.com

    YanıtlaSil
  13. hasibeozturk@gmail.com

    Facebook kullanıcı adımsa Hasibe Öztürk,umarım kazanırım :)

    YanıtlaSil
  14. Hediyeler çok güzel:)
    dyaliman@yahoo.com

    YanıtlaSil
  15. takılar gerckten tam benim tarzım her birinde ayrı ayrı gozum kaldı umarm şans bana güler :))) facebooktan sayfasını likeladım :) facebook kullanıcı adım dilara yığman..

    e mail adresim aysedilara88@hotmail.com:)

    YanıtlaSil
  16. Sarı yüzüğü çok beğendim. Alyansımı kaybetmiştim kazanırsam bunu onun yerine kullanabilirim sanırım mail adresimi yazmayı önceki yoruma unutmuşum kayar@bilkent.edu.tr

    YanıtlaSil
  17. inşallah bana çıkar.hepsi çok güzel karar vermek zor.en üstteki bileklik ya da en alttaki yüzük benim olsun:)
    busranuraltuntop@msn.com

    YanıtlaSil
  18. trendiyiz.com daki herşey bayılıyorum.:)
    o turuncu küpecikler benim olsa diyorum :D

    duygucan yazıcı
    duygucanyazici@gmail.com

    YanıtlaSil
  19. http://www.facebook.com/chenchuvia

    didemuncu3@gmail.com

    YanıtlaSil
  20. bayıldım bayıldım:)

    dilo_diloyaylalar@hotmail.com

    YanıtlaSil
  21. şan şan şans...

    duyguyesilirmak@gmail.com

    YanıtlaSil
  22. facebook kulanıcı adım iclal bayman azeloğlu mail adresim iclal_bayman@yahoo.com
    umarım şnslı kişi ben olurum..

    YanıtlaSil
  23. çok beğendiim:)

    hellstairs@gmail.com

    YanıtlaSil
  24. Aşk bunlar,aşk!:)
    dydy_dfdf@hotmail.com

    YanıtlaSil
  25. 25 mart doğum günüm; umarım sizden de bir doğum günü hediyesi alırım :))
    Facebook Kullanıcı adı
    Fadimana Kayalı
    e-mail adresi
    fadimana_kayali@hotmail.com

    YanıtlaSil
  26. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  27. emeloksar@windowslive.com

    bana çıksın bana emel...

    YanıtlaSil
  28. Guz Akgun :)

    guzakgun@gmail.com

    YanıtlaSil
  29. Hepside çook güzelmiş. :)
    mervenamazci@hotmail.com

    YanıtlaSil
  30. onlar ne kadar güzel takılar öyle :) :) umarım bana çıkar
    hill_24@hotmail.com

    YanıtlaSil
  31. kahraman_323@hotmail.com
    hatice kahraman herkese bol şanslar

    YanıtlaSil
  32. dudayev25@hotmail.com facebook sayfasını beğendim:)

    YanıtlaSil
  33. şans bakalım :)

    aslanturk.esra@gmail.com

    YanıtlaSil
  34. Eglencesine bende katiliyorum, kizimin sansina:).

    perfumefanclub@gmail.com

    YanıtlaSil
  35. bana cikacagini hic sanmam ama yine de deneyelim :)


    salıncakta iki kişi:misblek@gmail.com


    yarica yaziniza da bayildim..

    -------
    Her dil, gönlün perdesidir.
    Perde kımıldadı mı, sırlara ulaşılır.

    Mevlana

    YanıtlaSil
  36. merhaba facete beğendim çekilişe katılmak istiyorum
    Gülsüm Büşra Canlı
    busraersarac@gmail.com

    YanıtlaSil
  37. Morale ihtiyacm var=))
    ayse-cim@hotmail.com

    YanıtlaSil
  38. bunlardan biri benim olsunnnn :)

    beril123@windowslive.com

    YanıtlaSil
  39. simply_op@hotmail.com

    Pelin.. :)

    YanıtlaSil
  40. Çok hoş takılar, çok begendim

    ece.cakr@gmail.com

    YanıtlaSil
  41. herkese bol şanslar....

    rusan.funda@gmail.com

    YanıtlaSil
  42. Bende bu güzel hediyelerde şansımı denemek istiyorum...
    cansu-b@hotmail.com

    YanıtlaSil
  43. lucky kolyeye bayıldım...

    abecedesigner@hotmail.com

    YanıtlaSil
  44. nasip kısmet:)katılalım bakalım,facede de beğendim bu arada.
    cal_gulizz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  45. benim olsun,benim olsun :))

    senacatalbas@gmail.com

    YanıtlaSil
  46. Banu'cum sana ve Trendiyiz.com ailesine teşekkürler.

    makyajgunlugu@gmail.com

    YanıtlaSil
  47. aslikunarci@yahoo.com, sanslı ben olmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  48. esraylmz_8585@hotmail.com

    :):)

    YanıtlaSil
  49. Cok hoslar . elenasdiary@hotmail.com

    YanıtlaSil
  50. son dakika golü :)
    derkal23@gmail.com

    YanıtlaSil
  51. hepisini beğendim :) son dakika şansımı deneyeyim

    masal_perisi_@msn.com

    YanıtlaSil
  52. şimdiye kadar hiçbir blog'tan hiçbişey kazanamayan ben son dakika şansımı!!! denemek istiyorum:)))
    sanlikiz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  53. hiç şansım yoktur ama yinede denemek istiyorum
    gonul.kara@hotmail.com

    YanıtlaSil
  54. çok güzeller
    serife-aksoy@hotmail.com

    YanıtlaSil
  55. takılara bayıldım
    fatma karakaya
    ftm0258@gmail.com

    YanıtlaSil