Zara 2011 Colour Dresses Lookbook

3/16/2011







Renklerin guzelligine bakar misiniz? Yikiliyor!♡!

You Might Also Like

10 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. mükemmeller...son eteğe de bayıldımm..ayakkabıların modeli de çok hoş..nerden bulabilirim böyle ayakkabı???:))

    YanıtlaSil
  2. pembe elbise, yeşil ayakkabılar ♥

    YanıtlaSil
  3. En baştaki elbise ve turuncu eteğe bittim:)
    Yazın kiloları dert etmeden mağazaları yağmalamak istiyoruuuuuuum:)

    YanıtlaSil
  4. son kombine bittim.. tek kelime ile harikaaa (Y)

    YanıtlaSil
  5. son etek çok güzel,havalar biraz daha ısınsın da böyle şeyler giyelim artık yaaa:)

    YanıtlaSil
  6. Mankenin durusuna takildi gözüm. Busefer sadece elbiselere bakmaya caliscam. :-) Elif

    YanıtlaSil
  7. Bu yaz yine çiçekliler ve canlı renkler revaçta olacak galiba. 4. resimdeki pembe elbiseye bayıldım!

    YanıtlaSil
  8. ya bu çiçekli desene neden aşık oluyorum ben sevmezdim ki :))yaş ilerledikçe zevklerde değişiyormuş demekki hepsini istedim..

    YanıtlaSil
  9. ayakkabılara bayıldım nerden bulabiliriz banu bize bi yardım ediver =)

    YanıtlaSil