Zayıflamak için ne yapmalıyım ?

3/04/2011


{Blogspot.com'daki erisim yasagindan dolayi Okuyuculardan Gelenler yazilarini burada yayinlamaya devam edecegim. Gondermek istediginiz herseyi salincaktaikikisi@gmail.com'a bekliyorum}


Sevgili Burcu kilosunu kontrol edebilmek icin buldugu motivasyonu bizlerle paylasiyor. Aslinda herseyin beyinde bittigini dusunursek bence gayet makul bir yol secmis kendine. Sizinde benzeri motivasyonlariniz var mi?



Her ne kadar kilolu olmasamda her kadın gibi ince bacaklarım olsun göbeğim tahta gibi olsun ama bunun yanında waffle yiyeyim, panceke yiyeyim, dürüm, döner, kokoreç, kadayıf, künefe herşeyden yiyeyim isteyen birisiyim. Ve her çiğköfte, kadayıf vs yediğimde pişmanlık duyuyorum. Kısacası boğazıma hakim olamamaktan yakınıyorum sürekli. Hem keseye hem mideye hem de popoya falan yazık :))

Kendime şöyle bir yöntem buldum. Tesadüfi bir şekilde erkek arkadaşımın ilk sevgilisine yazdığı bir yazıyı buldum. Cok güzel bir aşkmış.. Her karnım acıktığında bu yazıyı okuyorum ve enteresan bir şekilde yeme isteğim gidiyor. Kurmalı oyuncak gibi.

Tavsiye ederim. Ama sinirler biraz laçka olmuyor değil :))

~Burcu

You Might Also Like

22 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. aman tanrım! kilo alırım daha iyi :) resmen işkence olmuş bu yöntem :))

    YanıtlaSil
  2. işkenceden başka bişey diil agrasifim asabiyim gelmez bana böyle şeyler =)

    YanıtlaSil
  3. Resmen eziyet bu yaa:))Kendine böyle bir eziyette bulunma lütfen.Zamanla kendini sevmemeye başlarsın!

    YanıtlaSil
  4. Oyle dayanilir bi yontem degil... Bence sen de birak, surekli kendi kendinin kalbini kirma.

    YanıtlaSil
  5. ahaha cok tatlı :)) ama ben psikopat olurdum :)

    YanıtlaSil
  6. ay yok ben almayayım bu yonetim
    alıskanlıklar değiştimi kılona da yansıyo.
    yesıl cay yag yakmada en etkın. düzenli spor ama sabah ve aksm gec yememek.

    YanıtlaSil
  7. ay yok ben almayayım bu yonetim
    alıskanlıklar değiştimi kılona da yansıyo.
    yesıl cay yag yakmada en etkın. düzenli spor ama sabah ve aksm gec yememek.

    YanıtlaSil
  8. korkunç bir yöntem bence de. ve inanılmaz mazoşistçe.kendisine başka bir yöntem bulsa ruh sağlığı ve ilişkisi için çok daha iyi olabilir.

    YanıtlaSil
  9. herkeste ayrı etki yapacak bir yöntem gibi; ben kendimi yemeğe vururmuşum gibi geldi. Okuyup okuyup nutella kavanozuna kafanı sokmalık tam :D

    YanıtlaSil
  10. hiç sağlıklı bişi değil bu yöntem..

    YanıtlaSil
  11. off koptumya süper fikir . Umarım burcu bize şaka yapıyodur:)))

    YanıtlaSil
  12. merhaba,
    ben bloglara girebiliyorum hala bu işten bişey anlamadım. Benim blogumu başkaları göremiyor mu yani??

    YanıtlaSil
  13. sacma madem cok guzelmis neden bitmis o ask .. demekki guzellik yetmiyor :))
    sen keyfine burcu .. erkek arkadasin kendi kilosuna baksin killi bacaklarina filan .. sanki erkekler cok mukemmelmis gibi birde kadinlarinin manken gibi olmalarini isterler .. sen saglikli olmak ve kendini begenmek istedigin icin kilo vermek iste erkek arkadasin begensin diye degil ;)
    ben yanlis anlamadim dimi yoksa cok sacma bi yerden mi yakaladim acaba mevzuyu !!!!

    YanıtlaSil
  14. Cok tatlisin burcu :) iyi istahin acilmamis o sinirle canim.
    Ama hak veriyorum bende uygulasam istahim kacar ama mektup yok bu durumda napmak lazim:)

    YanıtlaSil
  15. Burcuuuuu, tatlım, yazık değil mi sanaaaaaaaaa!!!!!! Adriana Lima olacaksın deseler de yapmam!

    YanıtlaSil
  16. öyle bir yazıyı okusam kilo verirmiydim bilmem ama erkek arkaaşımın benim dırdırım yüzünden eriyip bi deri bi kemik kalacağından hatta hayata küseceğinden eminim.hırrrr

    YanıtlaSil
  17. Evet hersey beyinde bitiyor ama bu yontemle zayiflamak insani deprasyona sokabilir. Onun yerine cok giyilmek istenen ama kucuk gelen bir elbise yada bikiniye bakilabilir.
    *Doyma sinyali beyine 20 dakikada gittigi icin ne kadar yavas yenirse o kadar az kaloriyle doyulur.
    *Ogunlerde cok yememek icin aralarda atistirin.
    *Sebze, meyva, bakliyat,kuru meyva ve ceviz-badem turu yiyecek alimini artirin.
    *Yemek oncesinde ve esnasinda icilen su ve sulu yemekler mideyi daha cabuk doldurur. Ayni nedenle salatayida onceden yiyin.
    *Dereotu ve salatalik istah keser.
    *Elma uzerine icilen su liflerini sisirip yer kaplar.
    *Lifli yiyecekler daha uzun sure tok tutup metabolizmayi hizlandirir.
    *Yesil cay yag yakip metabolizmayi hizlandirir, ayrica beyaz cayda cok yararlidir kemik erimesine iyi gelir.
    *Kalsiyum alimi onemli.
    *Iyi kahvalti yapanlar ozellikle yumurta yiyenler diger ogunlerde daha az yer.
    *Aci ve baharatli yemekler metabolizmayi hizlandirir.
    *3 beyazdan uzak durun mumkun oldugunca esmerleriyle degistirin.
    *Devamli hareket halinde olun, merdivenleri tercih edin. TV seyrederken, telefonla konusurken bile egzersiz yapilabilir.
    *en onemlisi bunlari kisa surede kilo vermek icin degil uzun surede saglikli yasamak icin yapin.
    *Butun bunlari yapip bir degisiklik gormediyseniz tiroidinizi kontrol ettirin.

    YanıtlaSil
  18. Tiroid dedimde ozellikle gece agiz kurulugu, ates basmasi, yorgunluk, sacda dokulme ve cansizlik varsa hemen doktora gidilmesi gerek.
    Disari dogru cikik gozler(portlemis) ise zehirli guatrin belirtisi.

    YanıtlaSil
  19. zekice ve orjinal bir yöntem olmuş çok beğendim:))

    YanıtlaSil
  20. Selam,kilo verme dediniz de aklıma geldi bir şey sorucam ben 14 yaşında 8.sınıfa giden 157 boyunda bir genç kızım.8.sınıfa başladığım zaman 64 kilo civarındaydım.İlk dönemin sonlarına doğru aynı kiloda kaldım.Dönemim sonuna doğru kilomdan rahatsız olarak yemekten kısmaya başladım eskisi kadar yemiyor,abur cubura dokunmuyor ekmekten kaçınıyordum.Yarı yıl tatiline doğru tartıya çıkınca 60 kilo olduğumu gördüm 4 kilo vermişim.Çok sevindim.Sonra bundan 2 gün önce Cumartesi günü tekrardan tartıldım ve 56 kilo olduğumu gördüm.Bu kadar az bir zamanda 8 kilo verdim.Hiçbir hap falan kullanmadım.Sizce bu olabilir mi?Başka hastalığım falan çıkabilir mi? Lütfen yardım edin cevaplarınızı bekliyorum
    Çok Çok
    Öptüm
    Busshhra

    YanıtlaSil
  21. Selam,kilo verme dediniz de aklıma geldi bir şey sorucam ben 14 yaşında 8.sınıfa giden 157 boyunda bir genç kızım.8.sınıfa başladığım zaman 64 kilo civarındaydım.İlk dönemin sonlarına doğru aynı kiloda kaldım.Dönemim sonuna doğru kilomdan rahatsız olarak yemekten kısmaya başladım eskisi kadar yemiyor,abur cubura dokunmuyor ekmekten kaçınıyordum.Yarı yıl tatiline doğru tartıya çıkınca 60 kilo olduğumu gördüm 4 kilo vermişim.Çok sevindim.Sonra bundan 2 gün önce Cumartesi günü tekrardan tartıldım ve 56 kilo olduğumu gördüm.Bu kadar az bir zamanda 8 kilo verdim.Hiçbir hap falan kullanmadım.Sizce bu olabilir mi?Başka hastalığım falan çıkabilir mi? Lütfen yardım edin cevaplarınızı bekliyorum
    Çok Çok
    Öptüm
    Busshhra

    YanıtlaSil
  22. Selam,kilo verme dediniz de aklıma geldi bir şey sorucam ben 14 yaşında 8.sınıfa giden 157 boyunda bir genç kızım.8.sınıfa başladığım zaman 64 kilo civarındaydım.İlk dönemin sonlarına doğru aynı kiloda kaldım.Dönemim sonuna doğru kilomdan rahatsız olarak yemekten kısmaya başladım eskisi kadar yemiyor,abur cubura dokunmuyor ekmekten kaçınıyordum.Yarı yıl tatiline doğru tartıya çıkınca 60 kilo olduğumu gördüm 4 kilo vermişim.Çok sevindim.Sonra bundan 2 gün önce Cumartesi günü tekrardan tartıldım ve 56 kilo olduğumu gördüm.Bu kadar az bir zamanda 8 kilo verdim.Hiçbir hap falan kullanmadım.Sizce bu olabilir mi?Başka hastalığım falan çıkabilir mi? Lütfen yardım edin cevaplarınızı bekliyorum
    Çok Çok
    Öptüm
    Busshhra

    YanıtlaSil