Alessandra Ambrosio ve Kızı Anja Louise

4/05/2011





Alessandro Ambrosio bir super model. Ama tum sifatlarindan once o bir anne! Tatli kizi Anja'yla parkta ciplak ayak oyunlar oynayan bir anne. Valla goruntulere ba-yil-dim!

You Might Also Like

6 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Bacaklarında bronzlaştırıcı var değil mi? Bana öyle mi geldi? Özellikle son resimde çok belli oluyor .

    YanıtlaSil
  2. oha bide annemi bu hatun?banucum yaa ölcem burda ben cok kıskandm yahuuu:(

    YanıtlaSil
  3. evet kızıyla çok tatlılar ama ben gözlüğü yakıştıramadım nedensee..

    visnetadindaa.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. evet kızıyla çok tatlılar ama ben gözlüğü yakıştıramadım nedensee..

    visnetadindaa.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. ay cok guzelll:) bayilirim bu iki sekere ben:)

    YanıtlaSil
  6. formunu iyi korumuş ve kızı da çok tatlı

    YanıtlaSil