Büyük çerçeveli gözlük

4/14/2011


Bu gozluk baska bir kiyafetle sevimli gorunebilirdi ama bu elbiseyle olmus mu?

You Might Also Like

10 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Bence bu kadın ne yapsa yakışıyor, belki de büyük hayranı olduğum için öyle geliyordur bilmiyorum ama yakışmış bence :)

    YanıtlaSil
  2. ayakkabıları çok beğendim. o gözlüğü spor bir kıyafetle kullansa sanırım daha iyi olurdu. ama ben bu kızı acaip yeteneksiz buluyorum. devil wears prada harici hiç bir filminde başarılı değil , böyle pompalanmış şöhretler çok gözüme batıyor o yüzden sevemiyorum kendisini ..

    YanıtlaSil
  3. elbisenin kumaşı daha sade olsa daha güzel olabilirdi

    YanıtlaSil
  4. hiç olmamışşş,gözlüğün karizması bile bu kıyafetle yerle bir!
    ama giyse güzel bi boyfriend denim,dökümlü bol şık bir tshirt,güzel bi bootie,büyük bi çanta,e bi de fular olsun tabii, oohh missss gör bak banucum gözlüğün karizması nasıl tavan!

    YanıtlaSil
  5. Gözlük ne alaka ama, Ayakkabılara bayıldımm:)

    YanıtlaSil
  6. ay ruju cok güzel rujundan ıstıyorumm..

    YanıtlaSil
  7. bende kendisini pek sevmem ama nedense yakistirdim, koca gözlerini biraz saklamayi becermis :)

    YanıtlaSil
  8. bence olmamış.

    YanıtlaSil
  9. ruj ruj ruj !!! hangi marka acaba

    YanıtlaSil
  10. sevimsizler kralicesi!

    YanıtlaSil