Camila Alves

4/28/2011


Bilmeyenlere tanitalim. 1982 model Camila Brezilya'nin bagrindan kopup gelmi$, sonra da Matthew McConaughey'in kollarina du$mu$tur. Ikilinin 2 tane de yavrulari vardir. Camila icin soylenecek cok sey var. Ama fotograflar kendileri icin konusuyor. Ben zaten esmer hatunlarin cekiciligine inanirim. Yanik ten, kara ka$lar filan... Tam bomba! Bir o kirmizi el cantasini sevmedim, onu goruntuden cikaralim. Gerisi muthi$! Ne dersiniz?

You Might Also Like

17 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. tam bir esmer bomba . sadece elbisenin göğüs bölgesinin balenli olması çok gereksiz. öyle telli falan bana çok itici geliyor. önden düz , içten destekli olsa fevkaladenin fevkinde olabilirdi. ama her şeye rağmen görüntü yakıyor

    YanıtlaSil
  2. 82 doğumlu mu iki çocuklu mu
    ve... Allahım atıcam kendimi yahuuuu

    YanıtlaSil
  3. haha ben de ojeleriyle yüzünü beğenmedim bence bi brezilyalıya göre fazla çirkin ;)

    YanıtlaSil
  4. bende oje rengini pek yakıştıramadım o kostüme ..
    esmerlerle ilgili söylediklerine de katılıyorum:)

    YanıtlaSil
  5. ben bir de makyajını sevemedim, kıpkırmızı ruja rağmen çok soluk görünüyor. acaba gözler biraz koyu mu olmalıydı? ya da saçlar mı toplanmalı? bilemedim :)

    YanıtlaSil
  6. Bi de ojelerine biraz özen gösterseymiş keşke. ucundan çıkmış ve renk çok uyumsuz.

    YanıtlaSil
  7. Kesinlikle güzel bir kadın. fakat niçin bu kadar suratsız anlamadım, azıcık gülümsese hem güzel hem sempatik olabilirdi.
    Bi de o ojeler nedir??

    YanıtlaSil
  8. ebru akel'e benzemiyor mu :)

    YanıtlaSil
  9. çok çirkin yaa , neresi güzel bu kadının ?

    YanıtlaSil
  10. Esmer bir kadına kırmızı bu kadar mı yakışır yav...

    Allah eşine bağışlasın...

    YanıtlaSil
  11. Öykü-Berk ikilisinin Öykü'sü değil mi sanki?Az sonra kıvırta kıvırta Evlerinin önü boyalı direk diye başlayacak sanki :)

    YanıtlaSil
  12. o taş gibi adamın karısı mı bu? bi de iki çocuk, Allah çirkin talihi versin valla :)

    YanıtlaSil
  13. Bir erkek olsaydım heralde en son bakacağım tip. Çok erkeksi bence saçı es geç aynı erkek o kaşlar yüz hatları hatta dudaklar. olunlu olarak ise dudaklarındaki ve elbisesindeki kırmızı ona mükemmel olmuş diyebilirim. hiç çiğ kaçmamış basit de göstermemiş.

    YanıtlaSil
  14. ojeleri berbat ve uyumsuz. saçlarına da pek özen gösterdiği söylenemez sanki evde yapmaya çalışmış ama becerememiş gibi. ama elbisesine bayıldım çok yakışmış. bence yüzündeki tek problem burnu, çok kötü.

    YanıtlaSil
  15. bu kadını hiç beğenmiyorum. bu kombin harika, ama o tırnaklar nedir öyle!?

    YanıtlaSil