Coachella Müzik Festivali'nde Vanessa Hudgens

4/19/2011


Vanessa Hudgens'ın Coachella Music Festival'inde giydiği kıyafetler festival havasını tam anlamıyla yansıtır nitelikte. Nasıl bulduk?

You Might Also Like

13 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. çok cici olmuş. ama küpelerindende her kombinde ayrılamamış sanırım:)

    YanıtlaSil
  2. takı olayında olsen kardeşleri geride bırakmaya aday gibi :)

    YanıtlaSil
  3. Ancak bu kadar uyum sağlanabilinir herhalde ortama

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle çok çılgın buldukk :)) ilk karedeki örgü üst çok güzelmiş ama altına bu kadar yüksek bel ben olsam cesaret edemezdim. Vanessa'ya yakışmış o ayrı:)

    Blogumuza da bekleriz :))
    http://betwinus.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Tek kelimeyle paçoz :)))
    http://cocoshtrend.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. festival tarzına çok uygun benim tarzıma çok uzak . böyle rengarek , örgülü falan şeyleri beğenmiyorum. ben olsam festivale jean ya da camel rengi short, ustune beyaz askılı tişört altına sandalet falan giyerim. cangıl cungul şeyler fena halde gözümü yoruyor.

    YanıtlaSil
  7. normalde tarzı bu değilken festival için hipi gibi giyinmesi takıp takıştırması komik olmuş bence insanın bir stili olmalı

    YanıtlaSil
  8. 2.fotodaki su sisesinin aynisi ben de var. cok kullanisli, ben cok seviyorum.
    su pacalari ayakkabinin altina giren pantalonlarla nasil yuruyorlar anlamiyorum. normal boyuttaki uzun kiyafetler bile bacaklarima dolaniyor, kac defa dusme tehlikesi atlattim onlar yuzunden.

    YanıtlaSil
  9. çok zorlama olmuş, rahatlıktan öte festivalde bu giyilir denip giyilmiş sanki.

    YanıtlaSil
  10. çoookk şeker olmuşş bncee bunun tarzla alakasıı yokk yine bnce :) sadece fstival ruhunu yaşatmıışş sanırım biraz benm hippi tarzıma benziyo diye sevdimm o ayrı

    YanıtlaSil
  11. Bu kızı sevemedim hiç son fotoğrafta da ayrı bi itici geldi.

    YanıtlaSil
  12. kot sort cok cirkin olmus oldum olası yuksek bel sevmemve son resimde giydiginde pacaları yerleri supuren sey:) feci durmus...

    YanıtlaSil