Ebru Şallı'dan Göz Altı Maskesi Tarifi

4/07/2011


Bu tarifi dun Formsante dergisinde okudum. Hemen blogta bizim kizlarla paylasmaliyim dedim. Bu maskeyi deneyen var mi?

- 1 adet kivi
- 1 tatli kasigi bal
- 1 cay kasigi bugday yagi

Kivinin dortte birini rendeleyin (geri kalanini yiyebilirsiniz :)) C vitamini acisindan cok zengin olan kiviyi bal ile karistirin ve bugday yagini ekleyin. Temizlenmis goz altlariniza surun ve 15 dakika bekleyin. Ardindan pamuk yardimiyla tahris etmeden hafifce temizleyin. Bu maske goz altinin rengini acar ve kirisik engelleyici ozelligi vardir. Goz alti derisi cok hassastir. Haftada iki kez bu karisimi uygularsaniz, bu hassas bolgenin nem oranini arttirmis olursunuz.

- Formsante Nisan 2011 sayisindan alintidir.

You Might Also Like

12 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. nasıl yalan belli değil..buğday yağı sürün de görün pıt pıt oluşan yağ bezelerini göz çevrenizde..ister kiwi koy ister patates soğan koy yaptığı tek şey osmoz..yani sulandırmak ortamı..nemlendirmek de diyebiliriz..bildiğiniz yağsız kremlerin en ucuzunu kullanın bence..nacizane fikirim insanların titrine de dikkat edin; tavsiyelerini uygulamadan önce-sözüm şallıya-

    YanıtlaSil
  2. Yani yapmayalim bu maskeyi oyle mi?

    Dogal icerik olunca sanki hersey iyi gelecekmis gibi geliyor :))

    YanıtlaSil
  3. ben de uygulamam kesinlikle.. bi kere bu tarz bi yağ sürüp sabahında yağ bezesiyle uyanmışlığım var.. :(
    ı ıııh..!

    YanıtlaSil
  4. Ayy ben de bilemedim şimdi? Ne kadar sevinmiştim oysaki bu tarifi görünce :(
    http://cocoshtrend.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. meyve asitleri genelde cildi soyup tazeleştirmek için kullanılır ki kiwi de asit oranı yüksek meyvelerden biri. her ne kadar yağla karıştırılsa bile göz altına peeling özelliği gösteren asitli bir şey sürme cesareti gösteremem ben. çok hassas bir bölge olduğu için sadece gül suyu yeşil çay yağsız nemlendirici gibi şeyler sürüyorum. salatalık dilimleri bile tahriş ediyor benim göz altlarımı.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba ,

    Ben bu maskeyi uygulayan bir kızın gözlerinin şiştiği duydum kivi asitli bir meyve dikkatli kullanılmalıdır. Belki öncesinde gözün küçük bir yerine uygulanmalıdır.

    YanıtlaSil
  7. Gözaltları çok hassas çok önemli; lütfen kivi ya da yağ sürmeyin. Lütfen. O kadın da estetiğe botoxa devam etsin, normal insanlara akıl vermesin.

    YanıtlaSil
  8. tühh hayal kırıklığı. Okuyunca bende çok sevmiştim hem lezzetli hemde iyi geleceğine inanmıştım. ee sorun yağda ise bizde yağsız uygulayaım olmazmı??

    YanıtlaSil
  9. anneannem acı badem kremi sürerdi yüzüne,yağ bezesinden geçilmezdi.ama bu maskede sanki çok az yağ var bilmiyorum ki

    YanıtlaSil
  10. peki bu tarifin bile kivili olması? ahahahahah:)))

    YanıtlaSil
  11. ebru şallı daha önce kiviyi geceleri göz altınıza koyun demişti. yatmadan biraz kalsın. bir kere denedim. ve göz altlarım kurudu kırış kırış oldu. hafif ve çok pahalı olmayan kaliteli bir nemlendirici kullanıyorum ve sanırım bu tarifi denemeye cesaret edemeyeceğim:)

    YanıtlaSil
  12. göz altları için uygun fiyatlı yağsız ve kaliteli bir göz kremi var mı önerebileceğiniz?? yaşım26

    YanıtlaSil