Elbise üstüne Kazak ya da Kazak Elbise

4/05/2011


Bu goruntuye yorumu siz yapin lutfen. Oldu mu simdi filan diyebilirsiniz. Ati$ serbest!

You Might Also Like

14 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. ya ben olsam o kazagin altina guzel bir corap giyer direkt elbise yapardim. ayakkabilari sevdim bu arada. ya da o kazagi giymez o elbiseyle dolasirdim. Hayir kizcagiz normalde guzel giyiniyor:) sanki usumus de biri de al bu kazagi taylor demis o da cikartmayi unutmus gibi gorunuyor:P

    YanıtlaSil
  2. Dökümlü kazağı her türlü severim ben, o yüzden tuhaf gelmedi :) Kötü görünen tek şey kazağın tarzıyla altındaki elbisenin tarzının uyumsuzluğu. Bi de kazağın kolları dirsek hizasında bitseymiş sol bileğindeki yığılmadan kurtulurmuş.

    YanıtlaSil
  3. ben olsam altına beyaz uzun aynı boylarda bi gömlek giyerdim :) babetmi ayakkabı neyse çok hoşmus ama söylemeden gecemıycem ;)

    YanıtlaSil
  4. gereksiz olmus
    nesli

    YanıtlaSil
  5. ben elbise üstü uzun salaş kazakları seviyorum , burada görüntü biraz sakil durmuş ama olsun sonuçta galaya gitmiyor. ayakkabılar bir içim su ama o her an düşecekmiş gibi sarsak yürüyüş tarzı bana batıyor .

    YanıtlaSil
  6. aman bu kız rüküş zaten

    YanıtlaSil
  7. kiyafetine bisey demicem de, sürekli o ayni surat ifade, makyaji, saci bayginlik getiriyo artik bana. afakanlar basiyo!

    YanıtlaSil
  8. ben olsam yorum için arkadaki kadının yüz ifadesine bakarım :)))))))

    YanıtlaSil
  9. bende bu kızdaki boy olucak kiiiii... o kazağı o fiziğimle ölsem giymezidm heralde :D

    YanıtlaSil
  10. halı silmiş galiba dün bütün gün. o dizler!

    YanıtlaSil
  11. Aman zaten gıcığım anca gülüyorum tamam bencede insan nasıl rahat hissediyosa öyle olmalı ama bide aynaya bakmalı yani :D

    YanıtlaSil
  12. çok da güzel olmuş

    YanıtlaSil