Geek Gözlükler {Geek Glasses Trend}

4/27/2011


Geek gozluklerin istilasina ugradik! Onlar her yerde! Ama bu bir bakima iyi. Bu trend sayesinde artik goz bozukluklari icin gozluk kullanmak havali bir aksesuar aktivitesi haline gelmis durumda. Yaki$ana yaki$iyor. Ancak bu tarz gozluklerin "TARZ" durmasi icin "giyim tarzi"yla butunle$mesi $art. Ne dersiniz?

You Might Also Like

14 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. benim de gözlüklerim aynen böyle :)
    Anne Hathaway'inkine çok benziyor.. Ben rahat etmek için aldım ve bir önceki gözlümü takmayı unuturken bunu çıkarmayı unutuyorum resmen..
    ay çok seviyorum gözlüklerimi :D

    YanıtlaSil
  2. ben de katılıyorum benim kızkardeşde aldı bunlardan hem de kırmızı :)

    YanıtlaSil
  3. Yahu bir zamanlar espri konusu olurdu böyle gözlük takanlar :) şimdi gerekli gereksiz kullanıma açık .
    kesinlikle haklısın kıyafetle bütünleşmesse bence felakete dönüşebilir.

    YanıtlaSil
  4. Bu geek modeller aksi etki yaratmak üzere kullanlıyor -yani cool- ama bazılarında direkt etki yaratıyor malesef nerd bir görüntü ortaya çıkıyor. Bir de burnu vurguladığını düşünüyorum.. tehlikeli bir aksesuar daha

    YanıtlaSil
  5. ben en ço ama en çok johnny deep yakıştırıyorum bu tarz gözlükleri o uzun zamandan berikullanıyor bayılıyorummm

    YanıtlaSil
  6. Ayağa düşmek tabiri tam olarak bu olsa gerek :)

    YanıtlaSil
  7. vaaay vay vay vay vay gözlüğe bak :D süper ya.

    YanıtlaSil
  8. Sanırım, bu gözlükler az ve öz kullanılsalardı bu kadar bıkmayacaktık. Kullananların büyük çoğunluğuna yakışmıyor ama trend bahanesiyle takıyorlar malesef.
    Uyana da tam yakışıyor yani. Herkesin hakkını vermek lazım (:

    YanıtlaSil
  9. ilkokuldayken takmamak için bin takla attığım, sonra lense geçiş yaptığım gözlükleri, şimdi bu derece hoş bulmam da ne büyük ironidir. :)

    YanıtlaSil
  10. En son resimde sol köşedeki Burak Kut'un başka versiyonu galiba :)
    Kesinlikle doğru kombinle takılması şart.Özellikle Ashley Olsen'de süper durmuş çok cool görünüyo topuzla beraber.

    YanıtlaSil
  11. Ben de bu gözlüklerin tarzının giyim stilinden geçtiğine inanıyorum.iYİ bir kıyafet seçimi ile güzel durabilen tarzda gözlükler aksi halde çirkin duruyor.
    http://hestiascottage.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. herkese yakışmıyor ama .. ben kendime hiç yakıştıramadım mesela:)

    YanıtlaSil
  13. :D Hani bi 'hüdaverdi' vardı. Onun gözlüklerde böyleydi.. Hahah :D Hepsi çok şeker olmuş bence :)))

    YanıtlaSil
  14. bir türlü alamadım bu gözlükten ya ona yanıyorum (: herkesde güzel durmuyor ama

    YanıtlaSil