Gisele Bündchen Türkiye'de!

4/07/2011


Brezilya'li super model Gisele Bundchen, kendi markasi olan Ipanema terlik koleksiyonunu Istanbul'da tanitti. Yerli haberlere gore Gisele baklava ve kebap yemi$ ve tadlarini cok begenmis :) Burada icimden kis kis guluyorum :) Ay belki azicik kilo almistir, selulit filan yapar gitmeden :)) Veee kapani$i $u cumleyle yapalim: Dear God, if you can't make me skinny, make my friends fat :))

Goruntulerin devami burada!

You Might Also Like

6 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. amiiin..:))yediği halde zayıf kalan herkes..

    YanıtlaSil
  2. koltuk altındaki drape de ne :))) ohhh rahatladım neyse ki onun da bir kusuru var ..

    YanıtlaSil
  3. ay banu çok tatlısın güldürdün beni sabah sabah :)) bi kusuru var hakkaten bel kıvrımı yok bu kızın düz vücudu var bence kötü bkz http://www.smh.com.au/ffximage/2007/11/09/giselebundchen_narrowweb__300x483,0.jpg

    YanıtlaSil
  4. bu kızın suratı değil de vücudu beni benden alıyor :)
    ayrıca ayağındaki modeli de çok beğendim aliyim madem belki bana da biraz hafiflik bulaşır :D

    YanıtlaSil
  5. Koltuk altı bi anda göz zevkimi bozdu :)ütüsü bozulmuş gibi :D

    YanıtlaSil
  6. koltuk altı beş kat olsaymış... nihahahah

    YanıtlaSil