Alexis Bledel

4/15/2011


Hanim hanimcik kizlari begenen oglan anneleri gibi bende artik hanim hanimcik selebritileri begenir oldum. Bakiniz mavi$bebek Alexis Bledel. Oglum olsa alirdim. Hayirdir? :)

You Might Also Like

10 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Senin yaşını bilmiyorum ama Alexis'in 29 yaşında olduğunu hesaba katarsak hemen hemen yaşıtsınız herhalde :)

    YanıtlaSil
  2. ne biçim ayakkabı o? büyük mü, kalıbı mı kötü anlamadım...

    YanıtlaSil
  3. böyle hanımları beğenmemizin sebebi ortalıkta saçma sapan kıyafetleri ve yakışıksız halleriyle gördüğümüz bir sürü ünlü olması. hepsi birbirine benzemeye başladı. artık farklı olanlar işte böyle gizemli ve biraz da mutaasıp olmayı başaranlar.

    YanıtlaSil
  4. clutch'ı süper. leopar ve yılan derisi beni benden alıyor. elbise rengi biraz sıkıcı, ön pensleerin bitişi biraz garip , yani ben ondan daha hanım hanımcık olduğum için bana öyle geldi sanırım :) onu alma beni allll

    YanıtlaSil
  5. yoksa bir oglunmu oluyor? :)

    YanıtlaSil
  6. elbisesine rengine falan bayıldım
    cok hos kız ne zamandır görmüyodum onunla ilgili bi haber bişey

    visnetadindaa.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. elbisesine rengine falan bayıldım
    cok hos kız ne zamandır görmüyodum onunla ilgili bi haber bişey

    visnetadindaa.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Gerçekten öyle hanım hanımcık:)
    Ayakkabılar bence çok güzel.
    http://cocoshtrend.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. ayakkabısı ve clutch'ı beğenmedim. elbisesi güzel yakışmış kendisine.

    YanıtlaSil
  10. banu uzaga gitme bende öyleyim inanki :)))

    YanıtlaSil