Heidi Klum'dan Peek-A-Boo Tulum

4/15/2011


Cok iddiali. Hatta gereksiz iddiali! Biz Heidi'nin ne harika kombinlerini gorduk. O yuzden bu tulum beni baydi.

You Might Also Like

7 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. kahverenginin bu tonu detaylarda kullanıldığında belki tolere edilebilir ama baştan aşağı bu renk giyinmek bir kadının kendine yapacağı büyük bir haksızlık. Üstelik eliyle tutmadığında göğüs arasındaki o dekolte ile nasıl hareket ediyor anlamak güç. sırtın tamamen açık olması gözüme çok et şeklinde battı.bu tip abartı dekolteler bence seksapeli tamamen öldürüyor itici bir görünüm oluşturuyor. saçtan tırnağa beğenmedim

    YanıtlaSil
  2. Bu kadın gibi olmak istiyorum çok güzeeelll:(
    http://cocoshtrend.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Çok çok şık bayıldım

    YanıtlaSil
  4. ince ve uzun olduğu için tulum yakışmış kendisine ben ön taraftaki uzunca yol almış dekoltesini pek beğenmedim.

    YanıtlaSil
  5. Nesi baydı pardon? Çok güzel olmuş. Tulum çok yakışmış!

    YanıtlaSil
  6. Bunların kocaları amanda akrabaları falan kıskanmazmı yaa böyle giyinmelerine anlamıyorum sanırım sadece biz Türklerde böyle bişey var.(ünsüz kesim yani :D )

    YanıtlaSil
  7. haklısın banucum,benide baydı.üstelik yaşlanmış.Hıh!
    Nur

    YanıtlaSil