Hilary Duff Stili

4/18/2011


At kuyruğu saç modeli bir hatuna bu kadar mı çok yakışır? Süper!

You Might Also Like

20 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. o nası güzel bi makyajdır öyle ? Rujunun rengine aşık oldum.

    YanıtlaSil
  2. harika görünüyor..saç makyaj..

    YanıtlaSil
  3. Bu kıza bayılıyorum çok çıtı pıtı ama bu saç rengi ona pek gitmemiş + 5 yaş resmen :)

    YanıtlaSil
  4. Ne muhteşem bi kadınsın sen yaaa Çookkkk güzeeelll...
    http://cocoshtrend.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. rujun rengi tam olarak nedir acaba? bir de bu renge benzer önerebileceğiniz marka+kodu var mı?

    YanıtlaSil
  6. clinique'un buna benzer bır ruju vardı. yeşil kapaklı rujlarındandı. ama numarasını hatırlamıyorum.

    YanıtlaSil
  7. http://www.clinique.com/product/CATEGORY4903/PROD709/Makeup/Lipsticks/index.tmpl

    buldum:) sweet honey rengi buna cok benziyor.

    YanıtlaSil
  8. göz rengi gerçek mi ben ona takıldım :S

    YanıtlaSil
  9. nihayet büyüdü ve cok güzel oldu
    sac modeli ve rengi cok yakismis ama daha cok makyaja hayran kaldim!
    ruj süper ötesi

    YanıtlaSil
  10. çok başarılı bir makyaj , oldukça doğal ve sade görünüyor ama 3. fotoğrafta aslında pek de sade olmadığı belli oluyor . saçı model olarak da renk olarak da tam yazlık olmuş. beğendim ben çok .

    YanıtlaSil
  11. merhabalar çok hoş bi siteniz var, fakat resimlerin çoğu görünmüyor, küçük resim iken görünüyor içeriğini okumat için tıkladığımda kırmızı çarpılar çıkıyor, çook üzülüyorum. neden acaba ?

    YanıtlaSil
  12. bu kızın hep spordan çıkarken fotoalrı var ama daha 1 gr veremedi gerçi burda zayıf görünüyo heralde siyah old.için ama yüzü bebek gibi

    YanıtlaSil
  13. saçını toplayınca yüzünün güzelligi ortaya cıkmış birde sade giyindigi icin tamamıyle dikkat yüze odaklanmış sevdim

    YanıtlaSil
  14. çok güzel görünüyor saçıyla makyajıyla giyimiyle yani herşeyiyle beğendim.

    YanıtlaSil
  15. "sen insan mısın hilary duff"demek istedim yahu :)
    Yeniden yapılandırılmış gibi olmuş,bu ne yapmış ayol böyle
    offff of
    nur

    YanıtlaSil
  16. yüzü çok hoş ama men shoulders var bu kızcağızda resmen. bende de var, oaradan biliyorum. en azından o yüzden kurtarıyor ama :)

    YanıtlaSil
  17. gerçekten çok güzel görünüyor,,,makyaj ürünlerini çok merak ediyorum ,nasıl öğrenebiliriz acaba ???bu konu ile ilgili bir ropörtajı varmıdır???

    YanıtlaSil
  18. Bu kızın bir tane kötü halini görmedim hep harika :) her haliyle sevimli :)

    YanıtlaSil