Jean Tulum Trendi

4/12/2011


Kourtney Kardashian ve Ellen Pompeo gectigimiz gunlerde jean tulumlariyla birlikte goruntulendi. Tulum trendine henuz alisamamis birisi olarak goruntuler bana pek sicak gelmedi. Zaten bu tulum olayini  anlamak mumkun degil. Diyelim bir 'cafe'desiniz ve tuvaleti kullanmaniz gerekiyor. Napicaksiniz? Mecburen tulumu cikarmak zorundasiniz. Ufhhh zor i$ vesselam :)) Bunu dert edecegime hic giymem daha iyi :))

You Might Also Like

10 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. bunlar daha çok Dharma çalışanları gibi olmuşlar :)) adada geziyorlar sanki :)

    YanıtlaSil
  2. Lost takipcileri bu espiriyi kapar :)

    YanıtlaSil
  3. plndrkn e kesinllikle katılıorum =)

    YanıtlaSil
  4. hadi bazı tulumlar çok güzel anlıyorum da bunları giyince tamirci çırağı gibi olmuşlar valla :)

    YanıtlaSil
  5. ayyy çok çirkin bi görüntü amele gibi o ne be

    YanıtlaSil
  6. bende resimlere ilk bakışta tuvalet işini nasıl hallediyorlar acaba diye düşünüyordu, sende yazmışsın zaten. ayrıca lost buram buram burnumda tüterken dharma benzetmesi çok iyi olmuş.:)

    YanıtlaSil
  7. dar olsa yine tamam da ben sevemediimm hiç dişi değil:)


    http://nakedqueen.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. yahuu azcık estetik katsalarmış ya :) arkadaşlara hak vermemek elde değil.

    YanıtlaSil
  9. dharma çalışanlarına kopuyorum hala! :D
    kesinlikle katılıyorum, işçi tulumu bunlar.
    ben tulum çok severim ve de giyerim ama bunlarda estetik sıfır..

    YanıtlaSil
  10. Bende beğenmedim çok kaba bir görüntüsü var.Dharma esprisine ise ayrıca bayıldım:))

    YanıtlaSil