Kate Middleton Gelinliği {Kate Middleton's Wedding Dress}

4/29/2011


Hem geleneksel hem de modern cizgileri bir araya getiren, Sarah Burton tasarimi enfes bir gelinlik.

Kate Middleton ve Prens William erdi muradina, biz cikalim kerevetine!

Prenses Kate sizce nasil gorunuyor?

You Might Also Like

32 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Oldukça zarif ve elegan olmuş bayıldım doğrusu.Ama kaşları kötü gözüküyor:(

    YanıtlaSil
  2. gelinlik grace kellynin gelinliğine çok benziyor.kaşları biraz kalınmış yaaa..
    william da annesine benziyor,
    keşke prenses diana da görbilseydi oğlunun düğününü:((

    YanıtlaSil
  3. Gelinliğini çok beğendim..Çok zarif olmuş..

    YanıtlaSil
  4. PRENSTEN BÜYÜK OLABİLİR Mİ?DAHA YAŞLI GÖRÜNÜYOR

    YanıtlaSil
  5. cok sade...sonucta kraliyet dugunu insan soyle prenseslerin gelinligi gibi bir sey hayal ediyor kabarık goz alıcı...

    YanıtlaSil
  6. Türk kadınındaki Adile Naşit kaş ekolü yorumlarda da kendini göstermiş , yani göz var nizam var bu kızın kaşlarının neresi kalın ? Sanki Bambi den bahsediyoruz onunki kalın tamam ama güzel mi bence yine de güzel yine de harika (ceylancık Bambi değil tabi model olanı Northwood blyth ) Konuya dönersem , olabilecek en sade gelinliği giymiş bir de en önemli kısmı yakıştırmış mı ? yakıştırmış ! Sade ve zarif olmuş .

    YanıtlaSil
  7. Ben aslinda sadeligi seven biriyim ama bunu begenmedim.

    YanıtlaSil
  8. çok güzel bir kız. ama bence gelinliği daha bi peri masalı tadında olabilirdiii :) buarada prens william 20 li yaşlardayken daha da yakışıklıydııı :):):)

    YanıtlaSil
  9. harika görünüyor.. çok zarif.. :)

    YanıtlaSil
  10. incecik ip gibi kaşlar son derece kötü ve basit görünüyor, bunda anlaşalım. Kate'in gelinliği de çok ama çok yakışmış.Kaşları da son derece düzgün.

    YanıtlaSil
  11. çok asil bir görüntü, ben gelinliği ve duvağını çok beğendim. ama saçları düz bırakmak yerine ensede dağınık bukleli bir topuz falan olsaydı sanki biraz daha düğüne özel bir görüntü olurdu. ben gelinliğini çok beğendim .

    YanıtlaSil
  12. Kate Middleton bence harika bir gelin olmuştu. Özellikle gelinliğinin üst kısmını çok beğendim. Makyajı, doğal saçlarıyla, ışıl ışıl gülümsemesiyle tek kelimeyle muhteşemdi.
    Bu arada Kate Middleton Prens William'dan sadece 6 ay büyüktür.

    YanıtlaSil
  13. bende böyle bir düğün istiyorum :)
    nes

    YanıtlaSil
  14. bir an grace kelly'i görür gibi oldum. gelinlik enfes. çok sade ama çok şık :)

    YanıtlaSil
  15. Doğal, sade, samimi, düşes :) daha ne olsun, mutlu olsunlar :)

    YanıtlaSil
  16. şahane bayıldımmm. ben de düğünümde aynısından istiyorum:) inanılmaz kibar, asil, zarif duruyor. daha tanım yapıcam ama soz bulamıyorum çok çok begendim:)

    YanıtlaSil
  17. Gerçekten Grace Kelly'nin gelinliğine çok benziyor,ama tıllar sonra da demode diyemeyeceğimiz,zamansız,sade-şık,herşeyiyle kraliyet ailesi gelinine yakışacak bir gelin olmuş,zarif,elegan çok hoş.

    YanıtlaSil
  18. kaşı kalın felan değil gayet doğal süs bebeği gibi gelin oldu diye boya küpünemi düşmesi gerekiyordu illa.herşeyin sadesi ve doğal makbuldür.abartıdan uzak harika görünüyor.

    YanıtlaSil
  19. şahane görünüyor:)çok çok şık.danteller ayrı bir hava katmış.gizemli çok güzel bir gelinlik olmuş.aynısından benden istiyorum:)))

    YanıtlaSil
  20. Kraliyet ailesine yakışır bir gelinlik giymiş, ölçülü bir dekolte(şu ana kadar straples gelinlik giyen hiç bir kraliyet mensubu görmedim), zerafet ve sadelik. Pırlanta küpeleri de çok yakışmıştı.

    YanıtlaSil
  21. Keşke asistanı degil Alexander McQueen'nin kendisi yapsaydı gelinligi..Benim icin Grace Kelly özentisinden bir adım öteye gitmemiş gelinlik..sanki bir alt versiyonu gibi..özgün degil..sade ve asil olan herseyde güzel olmak durumda degil..

    YanıtlaSil
  22. zarif, şık. çok hoş görünüyor.

    YanıtlaSil
  23. *Kate'yi beğenmeyenler allasen oğlumuz pek mi yakışıklı deyiverin bakalım,at suratlı eşek dişli babasının kopyası wilyım oğlumuz işte üstelik te Keeeel!
    *Kate de yaşlımsı duruyor evet ayrıca sade olan herşey güzel demek değildir ki.
    *Bu gelinlik mi sır gibi saklandı anlamadım ben.
    *Bir de bu saçlarla kaç kişilik kuaför ekibi uğraşmış aman ne yaygara.Nesi var şu saçların?Bende maşa atıp bol toplayınca oluyom kate gibi.

    AyŞe

    YanıtlaSil
  24. gelinliğin illa tipik türk kızlarının giydiği gibi strplez dekolteli kabarık taşlarla dolu olmasına gerek olmadığının çok güzel bir kanıtı örnek olsun

    YanıtlaSil
  25. Öpüstukleri fotografta sol kisimdaki ufaklik beni gulme krizine soktu :) bu arada tam bir peri kizi olmus hicbrsey abarti degil.

    YanıtlaSil
  26. kaşları kalın mı?kalın kaş görmemişsiniz

    YanıtlaSil
  27. nereye yazsam blemedm..sevgli blog sahibesi önerilern bnm icin cok önemli ve gercekten acil.. kas kirpiklerm cok az belirgin değil yazın düğünüm var göz çevremi güzellestirmek icin ne yapmalıyım daha güzel bir yüz icin önerilerin nedir?lütfen yardım et senin tavsiyelerine göre bütce ayarlıycam..
    şimdiden tesekkürler İpek S.

    YanıtlaSil
  28. varos tipler kendini nasilda belli etmis koskoca prensesin gelinligini makyajini begenmeyenleri hayalimde canlandirabiliyorum cig beyaz kabarikmi kabarik tul ve tastan olsuan mevsimlerden kis bile olsa straplez olan sac illaki topuz kollar gerdan kulaklar mucevherle doldurulmus he birde suvar gozlerde yesil mavi gumus hatta pembe dahil olmak uzere farli olan arkadaslarimizin prensesi begenmemesini normal buluyorum...

    esra

    YanıtlaSil
  29. Bence muhtesem olmus gelinlik, (sadece sutyen seciminden supheliyim). Zaten kraliyet dugunlerinde hep kapali gelinlikler tercih ediyorlar, dekolte yok hic. Saclari ensede hafif bir topuz olsa olabilirmis ama boyle de hos. Ingilizler "imzasi" diyorlar o saclara. Gelinin kaslari kalin degil ama daha guzel sekil verilebilirmis.

    Prens eskiden cok yakisikliydi ama git gide babasina benzediginden pek bir sevimsiz su an. Harry cok daha karizmatik.


    ayse

    YanıtlaSil