Kate Middleton: İkinci gelinlik!

4/30/2011



Kate Middleton'un Kraliyet dugununde giydigi ilk gelinligi yeterince inceledik. Simdi sira resepsiyonda giydigi ikinci gelinlikte. {Yanda kayinvalide olarak duran Camilla yerine Prenses Diana'yi gormek isterdim. Ne sevimsiz bir kadin!}

You Might Also Like

20 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. gelinliğinde de biraz belliydi ama bu kıyafetinde iyice ortaya çıkmış. dikişsiz sutyenler ingilterede yasak mı :)son anda elbiselerinde daralatmalar yapılmış heralde o yüzden göğüs altı penslerin dikişi çok kaba olmuş ama resepsiyon gelinliğini de beğendim. hatta gündüz giydiği gelinliğin üstündeki danteli ve kuyruğunu çıkarıp sade halini giymiş gibi geldi bana. camilla'nın orada olmaya hakkı yok bence. sonuçta charles onun yüzünden diana'yı ihmal etti o da mutluluğu başkasında ararken hayatını kaybetti. sanki damat annesi gibi süzülmesi çok saçma.

    YanıtlaSil
  2. çok şık ve zarif.ilk gelinligide ayrı bir güzeldi

    YanıtlaSil
  3. Diana , Kate'in parmağındaki yüzükle Camilla ya bende burdayım diyiyor zaten

    YanıtlaSil
  4. off Kate,bu kadar zayiflamamaliydi..elleri ne kadarda yasli görünüyor ve kendiside sagliksiz :(( halbuki harika bir kadindi..

    YanıtlaSil
  5. Çok sade bir gelinlik bu da.
    belindeki kemer biraz işi kurtarmış..
    tamam prenses dedik diye abartacak değil ama, çok sade..
    Camillaya gelince buruş buruş olmuş yüzü..
    Çirkin,at suratlı prens Charlese çok uygun bi kadın..:P

    YanıtlaSil
  6. bu ne ya cidden kadın anoreksia olmuş...

    YanıtlaSil
  7. Bu kadar zayiflamak hamile bi kadin ve ozellikle bebegi icin sagliksiz degil mi?

    YanıtlaSil
  8. Kate'i bütünüyle (saç,makyaj,duruş vs.)beğendim.Resepsiyon gelinliği de şık.Tarzına uygun sade seçimler yapmış.


    www.ayseguldonmez.blogspot.com

    www.gozdeayse.blogspot.com

    http://www.bloglovin.com/en/blog/457910/gozdeayse

    www.lookbook.nu/Aysegul

    YanıtlaSil
  9. kate hamile mi?

    YanıtlaSil
  10. Aaa gelin hamilemiymiş?..
    çok zayıf,en fazla 2 aylık falan hamiledir o zayıflığa göre..

    YanıtlaSil
  11. fotoğraflarınızın boyutlarını biraz küçültmelisiniz bence.çünkü hiçbir fotoğrafı bir karede tam olarak göremiyoruz yada fotoğrafın tamamının göründüğü bir kareyi daha küçük boyutlarda ayrıca koyabilirsiniz ve de son olarak birini tanımadan sevimsiz olduğuna karar veremeyiz değil mi?bir kadın malesef çirkin olunca ayrıca sevimsiz de mi oluyor?

    YanıtlaSil
  12. sanırım ben herkesten farklı düşünüyorum camilla konusunda. yanlış bilmiyorsam camilla'yı charles hep sevmiş ama halktan olduğu için evlenilmesine müsaade edilmediği için Diana'yı uygun bşr kısmet olarak almışlar:p bence burada hem charles hem diana hem de camilla kraliyet kurallarının kurbanılar. kadın yıllar sonra sevdiği adama kavuşmuş, ve yaşlanmış doğal olarak. bence orada bulunmak onun da hakkı. sonuçta bu bir kraliyet düğünü olduğuna göre, damadın babasının eşi olduğuna göre o da kurallara riayet etmiş, gelinin yanında durmuş.

    kate ile william'ın evlenmesine müsaade edilmesi ikinci bir diana faciasının önüne geçmiş olabilir diye düşünüyorum.

    gelinliklere gelince. nikahta giydiği gelinliği fazla vintage bulmuştum, ki vintage çok severim ama 1950lerdeki bir düğünden çıkmış gibi görünmenin de bir alemi yoktu bence. ama gene de gelinliğin üst kısmı, dantel detaylar falan çok hoştu. sütyen kupları ile ilgili bir sıkıntı vardı sanki.

    akşam giydiği gelinlik ise çok sade ama çok zarif. sabahkine göre daha modern. ben başarılı buldum açıkçası.

    bir de gelin ne kadar zayıf. beli yok resmen:

    YanıtlaSil
  13. ben kate'yi güzel bulmuyorum banucum,olsa olsa sevimli,şirin falan denebilir.Ve kızkardeşi Pippa'da aynen ablası gibi.Nasıl desem bu kızlarda bir "yaşlı surat"var.Ço zayıflıktan ileri gelen yüzlerinde bi kırışıklık,bariz çizgiler,gergin hatlar.YAŞLI SURAT anlatabildim mi bilmiyorum ama dikkatle bakın lütfen her iki kardeşe de çok kırış kırışlar ve gençlik ışıltıları yok.Bunlar bi 10 yıl sonra o sevimsiz dediğimiz beğenmediğimiz camillaya benzeyecekler bence..

    Ve ve Diana olsa idi ne giyerdi,nasıl yaşlanmış olurdu,nasıl kayınvalidelik yapardı düşünmeden edemiyorum eminim çook zarif olurdu ve güzel yaşlanırdı canım di.

    AyŞe

    YanıtlaSil
  14. Yüzü çökmemiş ama gorunus olarak cok ıtıcı duruyor.. bu kadar zayıflaması cok yanlıs bır karar olmus.. yıne de cok naif bir havası var.

    YanıtlaSil
  15. ilk yoruma katılıorum. fotoğrafları inceledim de ilk gelinliğin danteli ve kuyruklu üst katı çıkartılmış bence de.dikkatli bakınca zaten göğüs kesimi her şeyi aynı ve ilk gelinliğin üstündeki kat kat duran (kilisedeki özellikle) kısım da bi eğreti duruo...ha belki de çok farklı olmasın diye aynı modelde özellikle dikilmiştir ikisi de bir örnek...ingilizlerin yüzlerine fln bakınca çok sağlıklı görünmediklerini düşünüyorum, o bizim alışık olduğumuz fazla güneş görmüşlük olmadığından sanırım...ama bu kız hastalıklı zayıf görünüo gerçekten.

    YanıtlaSil
  16. Bende diğer yorumlara katılıyorum gelinliği modifiye etmişler gece kıyafeti olmuş.İngiltere'nin ekonomisi son yıllarda iyi değil ondan fazla masraf olmasın diye böyle olmuş.Ayrıca Camelanın kıyafeti korkunç ötesi eh be kadın böyle insan içine nasıl çıktın,nasıl.

    YanıtlaSil
  17. Camilla'nın elbisesinde birşey dikkatimi çekti lütfen anlıyan varsa bana açıklasın .Elbisenin eteğinin orta kısmı ile alt kısmı dikişli orta kısmında dikiş yok.

    YanıtlaSil
  18. sestracım camilla orda olmalımı olmamalımı beni ilgilendirmez ama yanlış bildiğin bir şey varki camilla kötü biri değildi aksine acı cekmişti çünkü charlesla çok çok önceden bir aşk yaşamışlardı.
    ancak kraliçe katherine camilla soylu olmadığı için evliliklerine izin vermedi ve soylu ve bir ünvanı olan (ünvanını hatırlamakta zorluk çekiyorum) güzeller güzeli dianayı charlesla evlendirdi camilla elbetteki diananın yanında çirkin kalıyordu ancak charles camillaya aşık olmuştu bir kere..
    diana çok iyi bir annenilik yaptı tüm acısına rağmen, ancak o ingiltere tahtın mutsuz kraliçesi olmaya hükmedilmişti.
    mutluluğu elfayedde aradı (ki ben bunun katherinenin bir tuzağı olduğunu düşünüyorum neyse uzun hikaye) yani anlatmak istediğim şu ki camillanın tek suçu karşıklı olan bir aşaka tutulmaktı ki bu başlarda çok masum bir aşktı....

    YanıtlaSil
  19. camilla&Charles (bence birbirlerini bulmuslar) evliligi onundeki engel camilla'nin halktan biri olmasi degil. Camilla evli bir bayandi ve prens evli bir bayanla evlenemezdi ayrica camilla'nin buyukannesi de kraliyet ailesinden birinin metresi oldugundan camilla bisekilde soyluluk elde etmisti. yani o halktan biri degil. ayrica kate hamile degil.

    YanıtlaSil