Kendimi eziklenmiş hissediyorum

4/29/2011


Gossip Girl dizisi yapimcilari Blake Lively'i on plana cikaricaz diye guzeller guzeli Jessica Szohr'u ezik ezik eziklediler. Rol icabida olsa haksizliga dayanamiyorum :) Cici gorunuyor oyle degil mi?

You Might Also Like

15 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Bıyık mı görüyorumm?:)

    YanıtlaSil
  2. sanırım ben de bıyık görüyorum =)

    YanıtlaSil
  3. fena diil ama bence blake daha güzel.

    YanıtlaSil
  4. Kaç sezondur söylerim, dizinin en güzeli kesinlikle Jessica Szohr! Ayrıca bohem tarzına da bayılıyorum!

    newyorklover-d.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. blake mi kesinlikle bu kızla karsılastırılmamalı bile blake guzel bile degilki...

    YanıtlaSil
  6. bülent ersoyun 30 kilo vermiş hali gibi

    YanıtlaSil
  7. 11e 11 çift kale maç yapçak kadar bıyık var 2.fotoda.

    YanıtlaSil
  8. makyaj süper süper süper saçlar enfes elbisenin bel detayı sınıfta kalır. halter falan mı çalışıyor bu kız o boyun nasıl o kadar kalın olabiliyor. ne yapıyorsa artık yapmasa iyi olur, fena duruyor...

    YanıtlaSil
  9. ben bu kızı ilk defa bu kadar özensiz ve kötü gördüm :/ ama yine de hatun taş ne olursa olsun :)

    YanıtlaSil
  10. Blake'den dha alimli bence. Gozleri cok guzel ortaya cikarmislar AMA biyiklar icin yorumlara katiliyorum ;)

    YanıtlaSil
  11. ayy bu kızın nesi güzel gözü gözükmüyor bu saclar berbat bıyıkta var. dizinin engüzeli leighton. blake inde alımı var yani vucudu saclar falan bakanı bir daha baktırıyor . mümkünse diziye bir dha dönmesin bu kız

    YanıtlaSil
  12. saç modelini hiç beğenmedim.

    YanıtlaSil
  13. ay inanamıyorum!!! filmde çok beğendiğim bir kızdır ama bu resmi görünce çok oldum acaba aynı kız mı diye dikkatle baktım hatta..film de çok daha güzel olduğuna inanıyorum!!!

    YanıtlaSil
  14. diziyi izlerken benim de çok dikkatimi çekiyor hoş bir güzelliği var ama hakikaten burada bülent ersoyu anımsatıyor:D

    YanıtlaSil