Kuş Yuvası Topuz Modeli

4/29/2011


Fondotenin ayari kacmi$, yuzu mumya gibi gorunuyor. Kirmizi ruj ise yuz hatlarini daha da keskinle$tirip ifadesini sertle$tirmi$. Bu sac modelini ise gunahim kadar sevmem. Ne itici ! Chanel canta ise yillardir Lauren'in imzasi haline geldi, her davete Chanel'le gidiyor. Etek-gomlek ise klasik Lauren tarzi. Siz nasil buldunuz?

You Might Also Like

19 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. çok sık kullandığım bir topuz modeli hem kolay hem de çok doğal duruyor

    YanıtlaSil
  2. daha küçük daha sıkı ve düzgünü taçla birlikte gelinlere en çok yakışan saç modeli bence ama Lauren gelin deil işte olmamış(:

    YanıtlaSil
  3. muhteşem bi görüntü sadece ayakkabılar bozmuş onlar da çok güzel de sıkmış sanki biraz ;)

    YanıtlaSil
  4. Topuz iyi hosta o ayaklari görünce icim ciz etti :S

    Cadde

    YanıtlaSil
  5. fondöten'den ötesini göremiyorum zaten.

    YanıtlaSil
  6. Kıyafete çok takılmadım da, makyaj gerçekten olmamış.

    YanıtlaSil
  7. çok yaşlı durduğunu düşünüyorum. bacakları da yüzüne göre çok bronz duruyor. ya da fondötenden dolayı yüzü mü daha beyaz. bilemedim =) ayrıca beyaz tenliyken güzel duracak ojeler şimdi itici durmuş.

    YanıtlaSil
  8. Bence topuz iyi hoş, hatta doğal bir makyajla çok güzel görünebilir. Fakat bu makyajı çok yaşlı göstermiş. Lauren genelde daha doğal, sade makyajı tercih ederdi. Böyle görünce şaşırdım açıkcası. Töbe yareppim ayaklarınada bişiler olmuş:)

    YanıtlaSil
  9. bende ayaklara takıldım parmaklarına yazık

    YanıtlaSil
  10. Bu şekilde toplanan saçları çok beğeniyorum, yüz güzelleğini ortaya çıkaran bi saç. Sadece bu hanımınki çok özensin yapılmış, kıyafetiyle uyumlu olmuş, ben beğendim

    YanıtlaSil
  11. cok yaslı görünüyor!Lauren güzeldi :(
    ama bu saçı seviyorum.

    visnetadindaa.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. BÖYLE SAÇMI KALDI 2011 DEYİZ BE..

    YanıtlaSil
  13. Lauren ne yaparsa yakışır bence :) Ben beğendim herşeyiyle ama fondöteni cidden fazla kaçmış ve Lauren yaşlanmaya başlamış :( Göz çevresindeki kırışıklıklar belirmeye başlamış!

    newyorklover-d.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. ahhh insan içine çıkacak durumda değil, ne makyaj ne saç ne kıyafet ne de o ayakkabılarla..

    YanıtlaSil
  15. aslında sorun fondöten değil bence sorun takma dişleri o dişlerin gerçek olduğunu bir düşünün nasıl gençleşir. Artık daha doğal porselen dişler yapılıyor öle bembeyaz yapışık sıra sıra olunca anane gibi olunuyor

    YanıtlaSil
  16. makyajı kötü. olduğundan çok büyük göstermiş.

    YanıtlaSil
  17. kıyafetini çok beğendim gerçekten çok güzel durmuş üstünde ama makyajı çok kötü. fondöten aşırıya kaçmış, kırmızı ruj ağır gitmiş, belki nude renginde bir ruj güzel olabilirdi.
    topuklu çok güzel ama Lauren'in ayağında hiç güzel durmamış. derisini sıkıştırmış gibi.

    YanıtlaSil
  18. bence çok güzel görünüyor

    YanıtlaSil
  19. Söylediklerinin hepsine katılmakla beraber bir de ayakkabının içinde tıkış tıkış parmaklarının da çok çirkin göründüğünü eklemek istiyorum!

    YanıtlaSil