Liv Tyler - Burnu açık ayakkabı ve ince çorap

4/05/2011


Bu cok cici bir goruntu. Sirf bu tatli suratinin ve enfes gulumsemesinin hatirina burnu acik ayakkabi ve opak corap birlikteligini gormezden gelebilirim. {Evet, ben hala burnu acik ayakkabi ve corap ikilisine takintiliyim}

You Might Also Like

6 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. bu kız hep rüküştü hep rüküş kalacak ..

    YanıtlaSil
  2. Bende takıntılıyım çok çirkin duruyor.ne gözüm alışıyor ne de hoş buluyorum

    YanıtlaSil
  3. Ay ben sevdim ya. Burnu acik ayakkabi ve corap ikilisini de seviyorum ama yaaa:)

    YanıtlaSil
  4. ben çok beğeniyorum ama bir türlü kendim giyemiyorum..:S halk daha alışkın değil :P

    YanıtlaSil
  5. Bu ayakkabının burnu çorapsız da olsa kötü, Bütün parmakları dışarıda bırakan ayakkabılar çok kıro görünüyor gözüme. Peep toe olsun, çorapla da giyse kabulüm :)

    YanıtlaSil
  6. burnu açık ayakkabı ile çorap neden iğrenç oluyormuş anlamıyorum, adı "açık" diyemi bu saçma takıntınız. açık ayakkabı çorap ile giyinilmiyorsa kapalı ayakkabıyıda çorapsız giyinmememiz gerekir,
    ozaman kışın mini etek giyinmeyelim, yazın kot pantolon giyinmeyelim, bana göre kötü gelen bir başkasına gayet şık gelebilir.

    YanıtlaSil