Liv Tyler neden kendine bakmiyor?

4/29/2011


Liv Tyler ne ho$, ne duru bir guzelllikti. Oyle guzeldi ki Yuzuklerin Efendisi filminde O'nu izlerken hepimizin dibi du$mu$tu. Hala genc, hala fistik gibi ama o eski sempatisini yitirdi sanki. Peki ya saclardaki ozensizlik? 

You Might Also Like

14 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. babasına olan benzerliğiyle nasıl o kadar güzel olabildiğine her zaman şaşırırdım. şimdi yaşlandıkça daha da benzemeye başlamış, o yüzden o sempatisi gitmiş bence... sonunu düşünmek istemiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. bir de Blake Lively'nin muhtesem saclarina bakalimm=))

    http://asofasof.blogspot.com/2011/04/blake-lively-ve-kirmizi-saclari.html

    YanıtlaSil
  3. yaşlanmış...

    YanıtlaSil
  4. Liv Tyler doğal güzel olmanın sembolü olmuştur her zaman benim için, sanırım o doğallığa fazla kaptırmış kendisini bakımsızlığa varmış ucu :/ ayrıca gençliğin verdiği pırıltı da ufaktan sönmeye başladığından sonuç bu olmuş :(


    http://betwinus.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. son resimde resmen babası!!!

    YanıtlaSil
  6. Liv Tyler'in saçlarına bayıldım. Kadınlardan sürekli bakımlı olmasını ve o çok övülen porselen duruşa sahip mükemmel bebekler olmasını beklemek, kadınları çok fazla güzelliğe indirgemiyor mu? Neden sürekli yaşlanmayan, makyajı akmayan, terlemeyen, saçları her daim bakımlı, gözleri her daim torbasız, vücudu yağsız bacakları selülitsiz kadınlar görmek istiyoruz. Dünya kadınları sadece güzellik nesnelerine dönüştürüp üzerlerinden para kazanmak için (kozmetik, kıyafet, aksesuar) seferber olmuş durumda. Nedense ideal kadın bu ve bu ideal kadınlar hep sinema yıldızları, şarkıcılar, modeller üzerinden temsil ediliyor. Bütün büyük makyaj markalarının reklamlarda Hollywood yıldızlarını kullanması sizce tesadüf mü?

    Liv Tyler'i sırf saçlarına bakmamış ve bütün o glamour içindeki hollywood starlarına göre biraz daha az yıldız görünümünde diye eleştirerek okuyucularınıza “sakın bakımsız olmayın” mesajı vermiyor musunuz? Halbuki bence kadınlar olarak biraz daha bu bakım, güzellik gibi konularda kendimize mola vermeye ihtiyacımız var ki biraz daha başka şeylere vakit ayırabilelim ve her daim güzel görünmesi gereken yapma bebekler gibi hissetmeyelim. Liv Tyler'i en azından bu imgeyi ve beklentiyi biraz olsun diye kutluyorum, bence böyle de gayet iyi ve normal görünüyor.

    YanıtlaSil
  7. Bakımsız sayılmaz ki.Zaten yeterince güzel.Bazı kadınlarda ki aşırı güzel olma tutkusunun altında
    acaba sosyal korkular mı yatıyor?
    Neden sürekli çoooooooooooooooook
    güzel olmak zorunda olsun ki.Güzel zaten:)))

    YanıtlaSil
  8. saçları çok doğal ve hoş bence ayrıca bakımsız olsa bile o haliyle bile güzel

    YanıtlaSil
  9. nedense bu kadinin ne stilini ne kendini begenemedim gitti. itici geliyor bana nedense bilmiyorum

    YanıtlaSil
  10. Yüzüklerin Efendisi çekilirken çok daha kiloluydu Liv Tyler, doğumdan bir süre sonra diyete ve spora başladı, hayatımda hiç olmadığım bir bedene indim demişti hatta bir röportajında. Bir de Yüzüklerin Efendisi için yüzüne bir kaç kat prostetik makyaj yapılıyordu, Elf olmak için onun bile uzun işlemlerden geçmesi gerekiyordu yani. O yüzden o filmdeki haliyle kıyaslamak pek doğru olmaz diye düşünüyorum.
    Kıyafet seçimlerini pek beğenmesem de her haliyle hoş bir kadın bence.

    YanıtlaSil
  11. doğal görünüyor, giyiminide beğendim özellikle ceketini. fotorğrafçının kurbanı olmuş olabilir özellikle son resimde.

    YanıtlaSil
  12. kadının tek problemi kendine güvenmeyen ezik bi duruşu var.dünyanın en güzel kadını bile olsan kendine güvensiz duruşun seni çirkinleştirir.kıyafeti çok hoş vucudu gayet duzgun gozler yakıyo cıldı bebek gıbı ama o ezik duruşu bide liseli kız utangaçlığındaki bakışları bitik

    YanıtlaSil
  13. hiç bir zaman beğenmedim ben bu kadını çünkü herşeyi fazla, fiziği de hormonlu gibi :)

    YanıtlaSil
  14. Bu kız yaşlandıkça suratı uzuyor sanki, ne olmuş buna allah allah

    YanıtlaSil