Megan Fox çok zayıfladı

4/21/2011


Surekli Angelina Jolie ile kiyaslanan Megan Fox'un son goruntuleri beni hayal kirikligina ugratti. Oylesine zayiflamis ki yanaklari cokmu$. Sagliksiz gorunuyor. Eski halini ozledim cunku bu haliyle Angelina'ya daha cok benzemeye baslamis. 

You Might Also Like

23 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. bi de kafası büyük kalmış

    YanıtlaSil
  2. zaten iticiydi iyice iticileşmiş seçtiği elbise ve fondten vasat zaten...

    YanıtlaSil
  3. ayy çok korkunç olmuş kafa kalmış sadece..

    YanıtlaSil
  4. zayıflama sektöründen beslenenler zayıflamak,daha da zayıflamak, çok zayıflamak en çok zayıflamak konusunu pompalıyorlar televizyonlarda dergilerde aslında her yerde. zayıflamak yetmiyor en zayıf olmak gerekiyor. yediğimiz her lokmayı kendimize haram ediyoruz bunlar yüzünden. ne var bu kızcağız börekler mantılar yeseydi de önden azcık göbeciği çıkaydı? :) bu hali kemik torbası, orantısız ve çirkin ama ona sorsan kesin 3-5 kilo daha fazlası vardır..

    YanıtlaSil
  5. hayatımda ilk defa bi şey kazandım:)şansım dönüyor galiba!
    süpersiniz

    ülkü

    YanıtlaSil
  6. bence yanaklarının çökmesi kötü olmuş, bunun dışında gayet güzel görünüyor...

    YanıtlaSil
  7. nasıl zayıflamaış acaba?

    YanıtlaSil
  8. Kafası çok büyük görünüyor.

    YanıtlaSil
  9. çok güzel kadın, ama kafası kocaman kalmış o bedene göre..

    YanıtlaSil
  10. merhabalar tekrar. blogların açıldığını duydum, geldim.
    ben de Megan Fox'un kocasının isteği üzerine kilo almaya çalıştığını duymuştum,demek ki başaramamış.
    görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
  11. Öyle zayıfki yazık ona :))

    YanıtlaSil
  12. ilk fotoda % 99,9 photoshop var

    YanıtlaSil
  13. halbuki kilo almaya çalışıyor diye haberler çıkmıştı. demekki kilo alma çalışmaları ters tepmiş :)

    YanıtlaSil
  14. zayıflık hiç yakışmamış :S

    YanıtlaSil
  15. orda şişmanlık yaygın old.için zayıf olanlar çok popüler,bide bana liposacsın yaptırmış gibi geldi beli hariç diger yerlerinde aşırı bi incelme yok

    YanıtlaSil
  16. Jennifer's body de iyiydi. Zayıflamasın bence daha fazla. Güzelim kadın ne olmuş :/

    YanıtlaSil
  17. inanmiyorum ya kafasi sonradan takilmis gibi duruyor :). bir insan estetik ameliyati olup guzellesince neden var olan guzelligi geri kendi eliyle mahveder ki?

    YanıtlaSil
  18. Angelinaya benzemiyor,her tattoosu olan mavi gözlü kestane saclı kadın Angelina mıdır...Megan onca estetige ragmen yine cirkin,yine sönük,yine özenti,yine karizmasız ve agzı yine açık :))) ama Allahtan bu kez dili dısarda degil seksi olacagım diye :))

    YanıtlaSil
  19. megan fox bana gore angelinadan cok daha guzel angeline jolide cok zayıfladı bana zaten guzel gelmiyor o kadın bilmiyorum...ama megan foxun kilo alması gerekiyor asırı zayıf gozukuyor...

    YanıtlaSil
  20. o degilde. o meşur şuh bakışlarından atmamış bu sefer hayret

    YanıtlaSil
  21. hiç sevmiyorum bu hatunu.aşırı kibirli,kendini beğenmiş,havasından geçilmeyen,pek sinsi bir tipi var.ben ne kadar güzelim der gibi şuh baygın balık bakışlar atmasına acayip sinir oluyorum.karizma 0,asalet 0.beğenenler neyini beğeniyor anlamıyorum.burnunu ameliyatla düzgünleştirmiş, göğüslerini silikon taktırarak büyütmüş,ağzına kollajen aşılatarak dolgunlaştırmış,kaşlarını estetikle kaldırtmış.4 güzelleştirme operasyonu geçirmiş.eskiden ince dudaklı,küçük memeli,düz kaşlı ve yamuk burunlu birisiydi.vücut ölçüleri desen orantısız ve berbat görünüyor.ufak boylu,cılız ve kısa bacaklar,koca kafalı,sıska kollar.beli ince olduğu için ona fiziği düzgün diyorlar.fakat bence alakası yok.elleri de itici duruyor.taraklı kemikler çıkık,damarlar belirgin.parmaklar falan zaten güdük güdük,koyu renk oje sürmüş yanlış bir seçim,tırnaklar iyice miniminicik kalmış.onu şöyle bir hayal edin.saçlarını uzatmayıp kısa kesim yaptırsaydı yani rihanna gibi ve gözleri yeşile çalan mavi değilde bildiğin sıradan kahverengi olsaydı..hiç böyle hoş görünür müydü gözünüze..uzun saç ve göz renginden başka ne özelliği var ki..ayrıca çirkin suratlı.cildi makyajsızken çok bozuk ve yanaklar iki derin çukurdan ibaret.tam anlamıyla sönük,alımsız,ışıksız,çekicilikten uzak bir kadın.

    YanıtlaSil
  22. Haha Allahım, siz zayıflayınca kötü olmuş demişsiniz sadece, burda yorumlayan bayanlarda kadıncağıza olan hasetlerini ve kıskançlıklarını çıkarmışlar :) Çok sevmem Megan Fox'u, oyunculuk açısından oldukça vasat fakat estetik ameliyatları öncesinde de gayet güzel ve çekici bir yüze sahipmiş, ki bakılırsa sadece burnunda düzeltme ve dudakta kolajen enjeksiyonları var, ayrıca kaş dediğimiz şey uzayabilen birşey olduğu için bu hatun kişi kaşlarını ince almayı bırakmış, bazı arkadaşlarımız da heralde estetik de yaptırsalar kendi kaşları bu kadar düzgün olmayacağından kadının kaşından memesine kadar döktürmüşler, memesi estetik olup "büyüyen" insanın en fazla B cup göğüsleri olmaz heralde. :D Kıskançlık fena şey vesselam..

    YanıtlaSil