Olivia Wilde

4/24/2011


Uzun suredir ekrana bakiyorum. Ama bu goruntulerle ilgili ne yazacagimi bulamadim. Sanirim tikandim. Yardim istiyorum :)  Siz olsaniz ne yazardiniz?

You Might Also Like

22 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. çok güzel bir kadın gerçekten bu saç ona çok yakışmış makyajı da sade ve güzel kendi gibi ceren...

    YanıtlaSil
  2. Ya kadın çok güzel de allığı daha da bi güzelmiş çok beğendimm :D markası ne acabaa

    YanıtlaSil
  3. gözleri çok güzel :)

    YanıtlaSil
  4. ah o gözler bende olsa keşke:))

    YanıtlaSil
  5. makyaj iyi.elbise idare eder diyelim de o eller ve ayakların hali ne.onca para ve zaman varken neden bakım yaptırmazlar...:(olmamış...

    YanıtlaSil
  6. bence sevimli, göz makyajı da çok hoş :))

    YanıtlaSil
  7. valla ben sadece maaşallah diyorum

    YanıtlaSil
  8. :))...bulursunuz siz bişeyler :) bu kadını "house md"den dolayı seviyorum. o yüzden gayet sevimli geldi bana. kıyafetini soracak olursanız ama, bişey yazmaya değmez, sıradan geldi bana. biraz da kilo mu almış ? ama makyajı hoş.

    ayşe

    YanıtlaSil
  9. çok sevimli bi yüzü var:) amaa elbisenin boyu çok kötüü :)

    YanıtlaSil
  10. o harika cilde sahip olmak için ne yapıyor acaba?

    YanıtlaSil
  11. Bence çok güzel bir bayan, saç kesimi kesinlikle profesyonel ellerden çıkmış belli.Kare yüz şekline ve badem gözlerine çok yakışmış.Kızlar bende allığa taktım, ne kullanmış? Kaç nuamara?Bulsam hemen alacağım bayıldım..

    YanıtlaSil
  12. Çok tatlısın Banu :) bayılıyorum şu samimiyetine..

    YanıtlaSil
  13. çok fena bir botoks dan geçtiği belli... herhangi bir güzellik göremedim, çok yapay duruyor... çok donuk, sahte bir gülümse... (benim fikrim!)

    dujufashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. herşey iyi hoşta,SPFli pudra kullanılmayacağını anlamak bu kadar mı zor?
    bknz:burun kanatları

    YanıtlaSil
  15. per-fec-tion!

    elbiseye filan bakamıyorum ki ben bu kadını görünce.. muhteşem bir güzelliği var, bir yere girip de gülümsediğinde kimse ondan başkasına bakmaz herhalde :D

    http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  16. kadın çok güzel ama kıyafet iğreti olmuş be canım

    YanıtlaSil
  17. "balmumu" demek istiyorum ben :)

    YanıtlaSil
  18. wowww gözlere bak

    YanıtlaSil
  19. siyah elbise her zaman risksiz bir seçimdir ve kim giyse üzerinde iyi durur. ancak burun ameliyatını hangi doktor yaptıysa korkunç başarısız bir iş çıkarmış.. saçları da bu elbiseye uygun bir model değil.

    YanıtlaSil
  20. iticilik var bu kadında.

    YanıtlaSil
  21. çok güzel kadın ama bu halini beğenmedim ben

    YanıtlaSil