Parisienne

4/25/2011


Bir onceki yazimda Beyonce icin "Parisienne" tanimini kullandigim icin tepkiler aliyorum :) Belki yukaridaki goruntulerle gonlunuzu alabilirim. Paris sokaklarinda Beyonce... Nasil? 

You Might Also Like

21 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. daha iyi :) ama ne olacak bu saçların hali diye sormadan edemiyor insan :)

    YanıtlaSil
  2. Babaannem çok daha renkli ve iç açıcı giyinirdi... bu ne?

    YanıtlaSil
  3. hahahahaa hiçbi değişiklik yok canım yaa :))

    YanıtlaSil
  4. Zerafet yok ki parisienne olabilsin :)

    YanıtlaSil
  5. fizigi gusel gerisini sal gitsin :D

    YanıtlaSil
  6. ı ıh olmamış :) parisienne olucam diye çok efor sarfetmiş.

    YanıtlaSil
  7. basbaya eğreti durmuş.. Parisienne denemeler denebilir en fazla. Yalnız kıyafetle olmuyormuş demek ki, bunu göstermiş oldun bize :)

    YanıtlaSil
  8. nolmus beyonce'ye böyle ya! o küpeler ne alaka? normalinde cok begenirdim stilini, ama paris'te bi rüküs dolasayim demis herhalde

    YanıtlaSil
  9. parisienne'in p si yok onda!

    YanıtlaSil
  10. bir tek fiziğini beğendim o kadar. onun dışında olduğundan yaşlı görünmüş.

    YanıtlaSil
  11. Babaanne modeli. Fiziğini de allah düşmanımın başına vermesin öyle basenleri.. İyi ki yayınladın bunları, bakıp bakıp mutlu oluyoz

    YanıtlaSil
  12. kötü ötesi görünüyor...


    dujufashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. Paris kotası için hala "maalesef" diyoruz :)

    YanıtlaSil
  14. elbisenin yakası boğucu derecede kapalı olsa da güzel durmuş üzerinde. saçlar doğala bırakılmış gibi ama renk olarak tam bir felaket açıkçası. genel görünümü ben beğendim ama bir amerikalının parisienne olması için çookk çaba sarfetmesi ve bu çabayı belli etmemesi lazım :)

    YanıtlaSil
  15. fiziği güzel ya ben beğenıyorum ama kıyafetı de guzel ayakkabıları. Amaa o saclar allahım yarabbım bu saclar felaketın otesi hiç mi hiç yakışmıyor (( ne yapacağız bu sacları nasıl iletiriz kendisine ??
    Mutlu

    YanıtlaSil
  16. ilk fotoda güneş vurunca bacağında olan kıllar belli olmuş.stil,saç,makyaj hiçbirini beğenmedim.

    YanıtlaSil
  17. beyonce değil de sıradan bir vatandaş olsa, sokakta görsem dönüp bakmayacağım kadar sönük ve basit.

    YanıtlaSil
  18. gözlüksüz sürahi nine gibi olmuş! sahi ne yapmış bu kadın kendi kendine böyle!? O alımlı kumral saçlarına nolmuş sarışınlığa özenecek en son kadınken yaptığına bak... Hele koca poposuyla kalem eteğe girme çabaları. korkunç bir muallime görüntüsünden başka bişey değil. cıks.

    YanıtlaSil
  19. berbat hiç yakıştıramadım saçları kıyafeti çok kötü, çok yaşlı gözüküyor

    YanıtlaSil
  20. cingene gibi olmus yaw hiiiic yakistiramadim beyonce'ye..cik cik otur sifir..

    YanıtlaSil