Power Plate Yapanlar & Zayıflama & Yararları & Fiyatları

14:24


Son zamanlarda hemen herkesin dilinde Power Plate mucizesi dolaniyor. Haftada 3 gun sadece 10 dakikada vucut olculerinde inanilmaz incelme ve toparlanma yapiyor(mu$). Zaten az spor-cok zayiflama her zaman felsefem olmustur :)) Merak ettim ve denemek icin iyi bir spor merkezi buldum. Arastirmaci gazeteci ruhuyla Power Plate'i 3 seans denedim. Hazirsaniz tamamiyle objektif deneyimlerimi paylasmaya basliyorum. Hadi bakalim!

Power Plate denilen alet fotografta gordugunuz titresimli bir platform. Ben ilk kar$ila$mamizda herhalde bunun uzerine cikip 10 dakika bekleyecegim, o beni lop lop titretecek ve ben hoppp zayiflayacagim diye hayal etmistim. Tabi oyle olmadi. Spor egitmenim Power Plate'in dugmesine basti ve benden bazi hareketleri yapmami istedi. Boyle birsey olamaz! Sanki bedenime ve beynime elektrik $oku verdiler! {bu yuzden kendisine i$kence aleti adini verdim} Bildigimiz squat hareketini bile 30 sn'den fazla yapamadim dersem sanirim cektigim izdirabi anlarsiniz. Ilk seans tum vucudun cesitli kas gruplari bu sekilde calistirildi. Yaklasik 15 dakika surdu. Power Plate'in en guzel yani seans bitimindeki masaj. Platformun uzerine yuz ustu, sirt ustu ve yan yatiyorsunuz ve titresimlerle masaj uygulaniyor. Bu esnada kan dolasimi hizlandigi icin hafif ka$inti olmasi normalmi$, ki bende oldu. Ayrica gev$eyip uykuya dalmaniz muhtemel-dikkatli olun :)


1 hafta boyunca her Power Plate seansindan once yaklasik 30 dakika cardio calistim. Surekli su ve yesil cay tukettim. Bunun disinda yemek rutinimde pek bir degisiklik yapmadim. Hafta basi alinan olculerimle 3 seanslik power plate sonrasi alinan basen olculerim arasinda 3 cm fark vardi. Inanilmaz ama gercek. Tam 3 cm sIkIla$tim! Diger bolgelerde de yarim ve 1 cm arasinda sIkIlasma oldu.  Peki selulitlerime {ya da bacak gamzelerime :)} ne oldu ? Bence duzeliyorlar. Tam etkiyi 10 seans Power Plate sonrasi gorursunuz dediler. Devam etmeyi ciddi ciddi dusunuyorum. Yalniz Power Plate bende hafif bel agrisi yapti. Platformun uzerinde yaptigim mekik hareketi beni biraz zorladi. Bu agri yuzunden ara verdim, ama cardio egzersizlerine devam. 

Power Plate seanslari normalde biraz pahali. Ancak sehirfirsati, grupfoni vb siteleri takip ederek uygun firsatlari yakalayabilirsiniz. Ornegin ben 40 dakika solaryum + 3 seans power plate + 3 seans cardio paketini 59 TL'ye aldim. Gecenlerde 10 seans Power Plate'in 50 kusur TL oldugu bir firsat gormustum. Yani uygun fiyata yakalarsaniz kacirmayin. 

Benim Power Plate deneyimim boyle. Test ettim, onayladim. I$e yariyor! Yarin kavitasyon ve lenf drenaj masaji randevum var. (Dilerseniz baska bir yazida bunlarinda ne ise yaradigini anlatirim) Bu yaz bikini giymekte israrciyim. Hadi bakalim hayirlisi :)

You Might Also Like

26 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Kesinlikle katılıyorum çok işe yarar bir alet...
    Fakat şunu belirtmek isterim ki kullanıcı kadınlar için spiral kullanan kadınlarda spiralin yerinden kayma ihtimali var imiş bilgilerinize...
    Ben de kavitasyon işini çok merak ediyorum takip ediyorum indirim sitelerini...
    Benden önce uygularsan merakla bekliyorum yorumlarını...

    YanıtlaSil
  2. Kavitasyon randevum yarin, anlatirim mutlaka :)

    Spiral kullananlarda kayma ihtimali oldugunu bilmiyordum, faydali bir uyari oldu, tesekkurler.

    YanıtlaSil
  3. Ben yurtdışında 3 seans denemiştim ve hiç tahmin etmediğim kadar etkili bir alet. Cardio egzersizleri ve diyetle desteklenirse olağanüstü sonuçlar vereceğine inanıyorum. 10 seans 50 TL bedava bence!

    YanıtlaSil
  4. kardıyo olarak ne calısıyosunuz.

    YanıtlaSil
  5. Kavitasyonu denedim ve kesinlikle tavsiye etmiyorum.

    Öğrendiğim kadarıyla kavitasyon ileri derecede kilolu insanlarda işe yarayabiliyor ama 2-3 kilo fazlanız varsa göbeğinizdeki ya da kalçanızdaki kalıcı yağ tabakanızı çözmeye yardımcı olmuyor. Ayrıca uzun seanslar sonrası sağlığa verdiği zararları da internette araştırıp okumuştum.

    Şehir fırsatlarında sürekli kavitasyon fırsatı veriliyor, bu da güzellik merkezlerinin kavitasyonu satamadıklarına işaret. Kimse memnun kalmıyor ki müşteriye ihtiyaçları var sürekli.

    YanıtlaSil
  6. Bu aralar power plate ve kavitasyon için araştırma yapıyordum hatta blogumda bu tip bi yazı yazmayı düşünürken senden geldi yazı :) ama benim merak ettiğim powerplate'i diyetle beraber zayıflamak için mi yoksa zayıfladıktan sonra sıkılaşmak için mi kullanmak doğru? yani hangisinde işe yarıyor? ayrıca kavitasyonu geçenlerde grupfonide inanılmaz bir fiyata buldum çok da etkili olduğunu yorumlardan okudum. ancak okuduğum bir kaç olumsuz yorum bile beni fikrimden caydırdı. mesela uygulanan bölgede morluklar, yanmalar oluşabiliyormuş. ya da iç - dış kanama olabiliyormuş. bunlar beni çok düşündürdü, net bilgisi olan var mı?

    YanıtlaSil
  7. hayati derecede önemli:

    eğitmen, çalıştırıcı, hoca, spor salonundan yetkili... vs. biri yanınızda olmadan kesinlikle ve kesinlikle çalışmıyorsunuz bu aletle. özelliği bu. evine alanlar bile, eğitmeni eve çağırıyor.

    YanıtlaSil
  8. Bende indirim sitelerinde takipteyim izmirde powerplate indirimi olursa gitmek istiyorum.
    kavitasyon indirimi daha çok oluyor fakat ben onun için yumurtalıklara zarar veriyor diye duymuştum.sizde durumlarınızı paylaşırsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  9. Canım kavitasyon seansında ultrason verilerek bölgesel yağ hücreleri parçalanıyor, yağ asitleri lipolize uğruyor ve çok hızlı bir şekilde kandaki trigliserit oranı artıyor. Vücut bu kadar hızlı yağ olmasını kaldıramayabiliyor, kontraendikasyonlarından bazıları böbrek ve karaciğer yetmezliği. İyice araştır derim. Bir de bol bol su iç gidersen, bu çok önemli. Ben de randevu aldım ama iptal ettirdim, aman benden uzak olsun!

    YanıtlaSil
  10. bızde esımle fırsat sıtesınden 8 seans kavıtasyon-lenf drenaj-pasıf jmnstk aldık 89 tl ye hospitalium hastanesınden.daha gıtmedık.once kan testı gerekıyormus.yasadıklarını paylasırsan sevınırım.

    YanıtlaSil
  11. grupfoni iyi bi sitemi canım bir problem yaşadın mı hiç?

    YanıtlaSil
  12. şehir fırsatından kavitasyon almıştım. 1 cm bile incelemedim! :( 168 cm'e, 56 kg olmama rağmen... ben fayda görmedim ne yazık ki..

    YanıtlaSil
  13. merhaba
    bır doktor arkadasımın benle paylastıgı bılgı power plate fazla sarsıntı yapıo ve beynı zorlıyabılıyo onun ıcın cok saklıklı bulunmuyomus tıp dunyasında
    bılgınıze

    YanıtlaSil
  14. coskun hursel; bence de kesinlikle bedava!

    kova kadiniyim ben: cardio olarak kosu bandinda 5 dk tempolu yuruyus, 10 dakika ko$u, 5 dk yuruyus, 10 dk ko$u, yani interval vererek yaklasik 30-40 dakika calisiyorum.

    tilsim; bakalim bendeki etkileri ne olacak, benimde 2-3 kilo fazlam var, aslinda amacim kilo vermekten ziyade toparlanmak. yarin yazarim etkilerini.

    New York lover D. Power Plate bence hem zayiflamak hem de sIkIlasmak icin etkili bir yontem. Ikisi icinde kullanabilirsin. kavitasyonla ilgili guzel seylerde duydum, olumsuz seylerde, yarin deneyip gorucem :)

    seda; elbette, zaten bu aletin ozelligi bu, mutlaka calistirici olmali, bir de yaninizda birisi olmadan yanina bile yaklastirmiyorlar spor salonunda :))

    adsiz; yumurtaliklara mi zarar veriyormus, bunu duymamistim.

    marjo; bana da seans oncesinde ve sonrasinda bolca su icmemi ve seanstan sonra en az 40-45 dakika tempolu yurumemi tavsiye ettiler, yarin gorucez :)

    adsiz; yarin deneyecegim, mutlaka anlatirim. sizin aldiginiz paketin fiyati bence gayet makulmus. ben tek seans kavitasyon ve lenf drenaj masajini 19 TL'ye aldim.

    adsiz; grupfoni ve sehirfirsati surekli alisveris yaptigim siteler, simdiye kadar bir sorun yasamadim.

    mergiz; hadi ya! hevesim kirildi simdi.

    adsiz; bunun dogruluguna inanabilirim cunku gercekten cok sarsinti yapiyor.

    YanıtlaSil
  15. ben de çok özendim bu alete 5 seans gittim çok memnum kaldım ancak doktor tanıdığımız bazı kadınlarda rahim sarkması yaptığını söylemişti. ben de korktum ve bıraktım...

    YanıtlaSil
  16. Ben yumurtalıklarla ilgili duyduklarımı şöle paylaşayım.Karın bölgesinde incelme sağlamak için bu radyo dalgalarını verdiklerinde yumurtalıklar ve rahim aynı bölgede olduğundan zarar görebiliyor diye duymuştum.bir nevi ses dalgası radyasyon gibi demişlerdi.ileriki etkileri kesin olmadığı için bu aletin kısırlıpa yol açabilir demişlerdi.ben duyunca vazgeçtim çünkü benim kilo problemim sadece göbekte.ama umarım yanlış bir bilgi çıkar ve ben gidebilirim çünkü etkili bir teknikmiş

    YanıtlaSil
  17. Banu hanim,
    Amerida da varmi bu aletten?
    Spor salonlarinda gormedim hic.
    Bu arada, sorumu yanlis anlamassaniz, siz de amerikadaydiniz. Tr' ye donus mu yaptiniz?

    Tatli blog sahibesinin merakli okuru:)

    YanıtlaSil
  18. fotoğraflarını yayımladığın spor salonuna devam ediyorum ben de.. ve dün akşam power plate programım vardı :) 5. seansımı bitirdim.
    amacım sıkılaşmaktı (kilo vermek istemiyorum)5 seans sonunda çok farkedilir olmasa da sıkılaştığımı söyleyebilirim. daha 2 seansım var ve ben de şehir fırsatı imkanlarından yararlanarak almıştım bu programı.
    sevdim ben powerplatei :)

    YanıtlaSil
  19. benimde kavitasyona cumartesi randevum var bende şehir fırsatından aldım lütfen bilgilerini paylaşırmısın çünkü nasıl birşey olacağını işe yarayıp yaramadığını merak ediyorum ayrıca görür görmez bu sistemide alıcam :D bikiniii giymek istiyorum artık ufo gören masum köylü gibi giyenlere bakmak istemiyorummm gitsin artık bu göbek :)

    YanıtlaSil
  20. sen yurt dışından Ankara'ya dönüşmü yaptın?
    Bir kaç kez daha Ankara ile gittiğin yerleri tavsiye ettin.
    Artık Ankara 'damı yaşıyorsun?

    YanıtlaSil
  21. diyelim ki powerplate'te 10 seans devam edip sıkılaştık. vücudumuz bu tempoya alışıp, devamı gelmeyince eskisinden kötü bir hale gelir mi? yoksa belirli periyotlarda powerplate yapmalı mıyız sürekli? bu konuda bilgisi olan var mı hanımlar?

    YanıtlaSil
  22. Ben de kampanya sitelerinin birinden 6 seans kavitasyon+lenf drenaj aldım. Ama açıkçası fazla da araştırmadan 6 seansı bitirdim. Şimdi de sizin yazdıklarınızı okudum. Korkmadım desem yalan olur. Şu ana kadar bir morluk ya da bir yan etki olmadı umarım ilerde de bir sorunla da karşılaşmam. Ama inceldim mi orası muamma :) yani inceldim de bunlar sayesin de mi yoksa tiroid tedavisine başladım ondan mı bilemedim :) Power plate de yaptım 10 seans aldım 7. seanstayım.

    YanıtlaSil
  23. benim power plate ile bi incelme sağlanıyor evet ama ya sonrası gene düzenli gitmek gerekiyor mu yoksa kendi çapımızda yaptıgımz yürüyüşler sporlar yeterli olur mu

    YanıtlaSil
  24. Merhaba,

    Power Plate'in zararlı olduğunu duydum hatta okudum. Yaptığı 3d titreşim eklemler için zararlıymış.

    Akademik çalışma yapılmış bunun hakkında yayınlanmış. Bu siteyi mutlaka inceleyiniz power plate kullanmadan veya almadan önce.

    http://www.powerplate-truevibe.com

    YanıtlaSil
  25. Merhabalar ben studiopowerlandin sahibi ve eğitmeni Hüseyin Karaman sitenizi tesaduf eseri denk gelip power plate hakkındaki yorumları okudum, fakat gordugum kadarıyla gelen ılk yorum truvıbe adında power plate rakıp olmaya calısan bır baska makınanın uretıcılerı baz alınarak anlatılmış.Biz studiolar olarak isteyen herkese ücretsiz deneme seansları sunuyoruz bunun amacı kafanızdaki bu soru işaretlerinden kurtulup etkisini kendınızın gorebılmesıdır.Power plate hakkında merakı olan kişilere tavsiyemiz bunun bır spor oldugunu unutmamaları ve deneyeceklerı yerlerın mutlaka bır uzman nezaretınde uygulama yaptıran yerler arasından secmiş olmaları gerekmektedır.Bazı guzellık salonları veya benzerı yerler kişilere power plate denılen bu spor aletlerını yanlış kullandırarak kotu bır önizlenim bırakıyorlar.Çunku hareketlerı ve uygulamaları birebir gosterıp duzeltmek yerıne makınanın uzerıne çıkartarak 10 dakıka boyunca durmalarını tembıh edıyorlar.ve kullanıcının yanından ayrılıp başka işlerı ıle ılgılenıyorlar. Bu sekılde bır çalısma programı yoktur! İstanbul yada dışındaki hiç bir studio sizden deneme dersi için ucret talep etmeyecektir.o yuzden çekınmeden kafanızdaki soru ısaretlerını kaldırmak ıcın gıdıp ugrayın ve kendınız deneyin. sonrasında yorumlarınızı burada paylaşın. Herkese sağlıklı bir yaşam diliyorum.

    YanıtlaSil
  26. Bende bir deneme seansına girdim ve çok güzel bişe hele bitmek bilmeyen bel Ağrı'larım 1 kere girmeme rağmen çok çok azalma oldu. Kayıt oldum sadece Ağrı'larımı iyi gelse bile yeter bana süper bir alet

    YanıtlaSil

İzleyiciler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...