Sarı bantlı ayakkabı ~ Naomi Watts

4/28/2011


Allah'im bu nasil guzel bir ayakkabidir boyle! Bu elbiseyi baska bir ayakkabiyla giyseydi cok farkli bir yorum yapabilirdim ama bu ayakkabilar goruntunun havasini bir anda degistirmis. $ahane!

You Might Also Like

8 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. model hoşta başka renk olsa daha iyi olmurmuş bence ;)

    YanıtlaSil
  2. benim ayaklarım kücücük bu ayakkabı bende çok kötü durur yahu :) ince bantlı ayakkabı oluyor bana.

    YanıtlaSil
  3. woowww bence de harika bir de turkuazı da olsa bu ayakkabının? markası neymiş

    YanıtlaSil
  4. ayakkabı bronz rente olsa daha iyiymiş..

    YanıtlaSil
  5. rengi de tasarımına da bayıldım!!!son zamanlarda gördüğüm abartısız en iyi ayakkabı.

    YanıtlaSil
  6. Abartıdan uzak gercekten gıyılebılecek bır model secmıs....Begendım ama rekler degısırse gorunus ıtıbarıyle daha sık olabılır...

    YanıtlaSil
  7. genelde ünlüler bir giydigini birdaha giyinmez ama noami watsda durum farklı buayakkabıyı sürekli kullanıyor. Gerci bende karsı koyamazdım bu güzelliğe hic ayaktan cıkmasın.. AMa daha hic ayakkabıyla uyumlu güzel birsey giyindiginii goremedim :(

    YanıtlaSil
  8. Ayakkabının bilekteki bantı olmasaydı çok daha iyi olurdu.

    YanıtlaSil