Seren Serengil'in Platin Sarısı Saç Rengi

4/06/2011




Siyah sacinin uzerine yaptirdigi platin sarisi balyajlardan kurtulan Seren Serengil simdi tamamen platin sarisi oldu. Bu renk cok havali, tarz ve iddiali. Herkes ta$iyamaz. Seren'e yakistirdim ama oldugundan daha ya$li ve olgun gosterdigi gercek. Bir de o simsiyah ka$lar nedir ya? 

Siz nasil buldunuz?

- http://twitter.com/SRNGLofficial

You Might Also Like

10 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. çirkin balyajların dan sonra süper olmuş tabiki... ama keşke solaryumada girseymiş o ne yüz bronz bacaklar süt beyaz

    YanıtlaSil
  2. yakışmış gibi,seda sayan gibi olmuş sanki..kaşlar hakkaten fenaaa..

    YanıtlaSil
  3. bu kadın naparsa yapsın çok alaturka bi havası var ondan bi türlü kurtulamıyo,genel olarak pek beğenmiyorum kendisini

    YanıtlaSil
  4. ya nedense ben bu kizin yaptigi hicbiseyi sevemiyorum hep bir asiriligi oluyor ama cirkin anlamda. bence kendi sacinin ustune jennifer lopez gibi bir iki ton acik bal rengi balyaj yaptirsa daha kucuk ve fresh gorunur. su asiri solaryum ya da agir makyaj merakindan kendini kurtarsa cok daha iyi eder ama iste zevk meselesi. herkes baska dusunuyor

    YanıtlaSil
  5. Bende yakıştıramadım o tene, o kaşa bu saçı.. kaşlarını biraz daha inceltse ve aralara bir ton koyusu balyaj attıra daha iyi olurmuş fondoteninin rengide çok koyu daha pembe tonlarda olmalıymış , platin saça şeftali bronz ten yakışmamış, peruk gibi duruyor saçları. ben birde bu kızcağızın kelimeleri yaya yaya konuşmesını duymak istemiyorum...

    YanıtlaSil
  6. buradaki fotoğraflarda biraz normal duruyor ama başka fotoğrafları vadı sanki peruk takmış gibi ve saç rengi fazla açıktı. ona koyu renk saç daha çok yakışıyor. Bir de şu photoshop işini bu kadar abartmasa süper olacak :)

    YanıtlaSil
  7. eski halinden bin kat güzel

    YanıtlaSil
  8. bende naaparsa yapsın beğenemiyorum

    visnetadindaa.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. çingene gibi :/
    yine de önceki halinden güzel :/

    YanıtlaSil
  10. o nasıl bir surat :S neden bukadar kapkara bronz yapıo suratını anlam veremiyorum,o siyah saçın üstündeki balyajlar çok kötüydü böle tek renk olmuş en azından,kötünün iisi diyelim bari:)) kaşları çok fena ya,onlarıda biraz açtırmalıymış bence,genel olarak bende hiç beğenmiyorum kendisini...

    YanıtlaSil