Turuncu Göz Makyajı

4/12/2011


Yanlis fondoten secimi yuzunden boynu ve yuzu arasinda renk farkliligi olusmus. Goz makyaji ise bence felaket! Ne yasina ne de o elbiseye yakismis. Toprak tonlarinda renkler tercih edebilirdi. Peki ya "bootie"ler? Iste onlar muhtesem!

You Might Also Like

10 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Bootie ve çanta'ya bayıldım!

    YanıtlaSil
  2. elbisenin içindeki renge uydurmak için garip çaba! değişik ama asla güzel değil. ayrıca elbise de yaka, kol basen detaylarında tam bir felaket.

    YanıtlaSil
  3. Ben göz makyajını çok beğendim ama :)))
    http://cocoshtrend.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. evden dışarı çıkmadan önce hiç mi gün ışığında aynaya bakmıyor bunlar :S fondötenin rengi ten renginden 2 ton açık makyajı bence kendisi yapmıştır makyajını,bir makyözün böyle büyük bir hata yapabileceğini sanmıyorum.veya makyöz kadın ise kıskançlığından onu rezil etmek için yapmıştır :)

    YanıtlaSil
  5. Çirkin olmuşsun bebeğim farkında mısın?

    YanıtlaSil
  6. Keşke sırf boynuyla yüzü arasında renk farkı olsaydı. Uzaktan resmine bakınca alnının saça yakın olan kısmının renk farklılığı çok bariz ve kötü duruyor

    YanıtlaSil
  7. tanıtım için markaların yolladığı kozmetik ürünlerini değerlendirmiş sanırım.

    YanıtlaSil
  8. ay maske gibi yaa çok kötü..
    bir de kulağının, boynunun arkasına kadar sürmemiş mi, yuh artık!

    yalnız fondötenden midir bilmem ama cildi ne kadar pürüzsüz ve fresh duruyor?? çok hoşuma gitti, ayrıca bu tam benim ten rengime uygun bir fondöten, markası ne acaba.. :)))

    YanıtlaSil
  9. Ya renk farkının sebebi yanlış fondöten seçimi değil.Yani böyle bir yanlışlık yapacağına ihtimal vermiyorum.Spf içeren ürünler flaş patladığı zaman bu şekilde tepki gösteriyorlar ve birçok kişi de bundan muzdaripmiş.Söyleyeyim dedim

    YanıtlaSil
  10. kıyafet ve makyaj leeeş! Ancak bootielerine baaayııldıııııım :)

    YanıtlaSil