Vanessa Hudgens'in ilk Dövmesi

4/11/2011


Kelebek mi? Hem de kocaman! Ilk dovme icin yanlis bir secim oldugunu dusunuyorum. Siz ne dersiniz?

You Might Also Like

12 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. kelebek dövmesi pek cekici degil sanki ama o begenmiş yaptırmıs güzel de olmus:)

    http://nakedqueen.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. ben begendim.onun gibi tatli ve sirin

    YanıtlaSil
  3. dövme yaptırmak hem kanla bulaşan hastalıklara davetiye göndermek hemde kalıcı bir hastalık gibi bedeninde bu izi taşımaktır.

    Acısıda cabası...

    YanıtlaSil
  4. çok önceki bi haber değil mi bu ? beğendim güzel bi tercih

    YanıtlaSil
  5. "That's not a tattoo, it's a tramp stamp!"

    YanıtlaSil
  6. bende sevmedim ve katılıyorum çocukluğumuzda kolumuza yapıştırdığımız sakızdan çıkan yapıştırmalara benziyor!


    visnetadindaa.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. desenini bilemem ama ilk dövme için oldukça kötü bir yer.

    YanıtlaSil
  8. Bu kişinin hem görsel, hem de düşünsel derinliğiyle ilgili olarak bir ihtiyaç halinde doğar dövme yaptırmak.kendi felsefesi olan bişeydir kişiye özgü özeldir.bu yüzden kişi neyı begendıyse onemlı olan o dur diyorum ben

    YanıtlaSil
  9. tramp stamp mi? yok canım o kadar da diil!
    ama kendisi hep 16 yaşında kalacağını sanıyor herhalde.. o yaş için uygun bir dövme olabilir, kalp ve ok da olabilir hatta :)

    YanıtlaSil
  10. vanessa yunanca kelebek demek anlamı yüsünden yptırdı bn ce çok hoş

    YanıtlaSil