Victoria & David Beckham

4/10/2011


Victoria Beckham hamile oldugunu aciklayali epey zaman oldu. Sanirim hamileligin 4. ayinda filan olmali. Yukaridaki fotograf gectigimiz hafta cekilmis. Hamileligini hic gostermiyor ve bu gidisle hic gostermeyecek. Ama bu cift guzel bir cift. Eskiden pek bir itici gelirlerdi ama simdilerde hosuma gidiyor. Hayirdir?

You Might Also Like

5 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Bu kadının göbeği nerede ya, ben uzun zamandır bakıyorum bakıyorum göbek möbek görmüyorum,,,

    YanıtlaSil
  2. ya bu vic. beckham ın saçları ne çabuk uzuo anlamadım ben kadın her fotoğrafında başka bi model.. bu arada doğurganlığınada hayranım :)

    YanıtlaSil
  3. hani eskiler der ya, ic karni geni$ diye, victoria'ninda ic karni genis olmali, disina degil icine dogru buyuyor :)

    YanıtlaSil
  4. bence bu kadına uzun saç hiçmi hiç yakışmıyor nekadarda sıradan görünüyor hiç ikon havası kalmamış

    YanıtlaSil
  5. ımm bence medyanın gözü önünde olup da senelerdir boşanmamış ve heyecanla hala çocuk sahibi olma azimleri zaman geçtikçe takdirinizi kazanmalarına neden olmuş olabilir,sayın blog sahibesi ;)

    YanıtlaSil