Beyaz Soket Çorap

5/23/2011


Beyaz soket corap uzerine bilekten bantli siyah ayakkabi. Sevimsiz bir goruntu mu? Yoksa sevimli mi?

You Might Also Like

13 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. normalde iğrenç ötesi bir görüntü olur ama bu resme baktım da .. hmmmm.. bence sevimli olmuş yakışmış hoş görünmüş.. beğendim!

    YanıtlaSil
  2. kadındaki sevimsizlik çorabı örtüyor ama, kötü görüntü bence

    YanıtlaSil
  3. çorap varken sandalet giymek ne kdr kötüyse bu da kötü bence :)

    YanıtlaSil
  4. bu kadın ne giyse sevimsiz olur kim ayol bu nerde oynamış ne iş yapar aman aman ne bakımsız ne makyajsız kadın asıl sevimsiz kadın vardır :(

    YanıtlaSil
  5. Bana sevimsiz geldi , ayrıca kadın da çok sevimsiz.İyice perçinlenmiş :)

    YanıtlaSil
  6. tatlı olmuş bence

    YanıtlaSil
  7. Bu goruntu zaten sevimsizdir, Chloe de Sevigny dunyanin en sevimsiz kadinlarindan biridir, tam kendisine uygun olmus. Ayse

    YanıtlaSil
  8. görüntü hoş sevimli keşke poz veren de biraz gülümseseymiş.

    YanıtlaSil
  9. söyleyerek tarif etseydin görüntüyü iğrenç olur derdim ama niyeyse sevdim.. bence kötü olmamış:)zerrin

    YanıtlaSil
  10. koca burun abloşş:D

    YanıtlaSil
  11. bence kötü kız da sevimsiz..hele o bakışlar...:))

    YanıtlaSil
  12. :)))) bence kız sevimsiz ama çorapta sevimsiz

    YanıtlaSil
  13. sevimliyim havasında sevimsiz bir kadın :/

    YanıtlaSil