Blake Lively @Chanel Cruise Fashion Show

5/10/2011


Fransa'daki Chanel Cruise Fashion Show'a katilan Blake Lively goz kama$tiriyor. Bacaklarin muhte$emligi ise ayri bir yazi konusu olabilir. Nokta. 

You Might Also Like

19 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. bacakları gerçekten de mükemmel görünüyor. yalnız saçlarına anlam veremedim, ışıktan mı böyle yoksa turuncu gibi mi olmuş? ten rengiyle hoş durmuyor, yaşlı göstermiş. yine de o bacaklar varken başka yere kim bakar değil mi :)

    YanıtlaSil
  2. Vücuduna diyecek hiçbir şey yok ama ben bu kızın yüzünü bir türlü beğenemedim. Sarışınken daha alımlıydı şimdi iyice beter oldu gibime geliyor. Ama zevklerle renkler tartışılmaz tabii ;)

    YanıtlaSil
  3. Bacaklar gercekten kusursuz, ama kiyafet secimini begenmedim, tabii bacak göstermek icin ama birebir : )

    YanıtlaSil
  4. vücudu mükemmel.giydiğini yakıştırıyor gerçekten; ama saçını makyajını hiç beğenmedim.yaşından oldukça büyük görünüyor.

    YanıtlaSil
  5. Bacakları gerçekten harika ama yüzünü ben de beğenmiyorum..

    YanıtlaSil
  6. gözlerine lens mi takmış?? fiziğine ve bacaklarına diyecek yok taş gibi :)

    YanıtlaSil
  7. bu kızın herşeyi çok güzel de , o kaşları yok mu o kaşları kimse düzeltmiyormu ? hayır kalın demiyorum , ince de demiyorum ama çok düzensiz ve özensiz , daha doğal ve daha şekilli olabilirdi , öyle ki hiç almasa belki daha bile güzel gözükebilir .

    YanıtlaSil
  8. senin resimlerinde dikkat ettim de eteğin yırtmacına resmen iğne tutturulmuş. tam bir faux pas örneği. felaket :)

    YanıtlaSil
  9. saçının eski rengi çok güzeldi olmamış,giyinmek dersek sadece bacaklarını göstermek istemiş 'fazlasıyla' göstermiş. ceketi zaten payetli ve taşı var bluzunda taşa ne gerek vardı anlam veremedim.olmamış blake bu sefer.

    YanıtlaSil
  10. sac rengi haric goz kamastirici..

    YanıtlaSil
  11. Bluzu taşlı ceket payetli ceketin önündeki broş bluzla aynı şekilde taşlı olunca biraz abartı olmuş. o cekete sade bluz ya da atlet daha iyi giderdi bence. bir de bu kızın yüzü daha doğrusu cildi çok sarkık , sanırım yağlı olmasından dolayı. o yüzden makyajı hep eski ve beklemiş bir makyaj gibi görünüyor. 30 una gelmeden yüzünü gerdirmek zorunda kalacak bence. ama o bacaklar .. ah o bacaklarrrr..

    YanıtlaSil
  12. saç rengi dışında çok alımlı görünüyor. bacakları ayrı bir güzel.

    YanıtlaSil
  13. saçını beğenmedim, kaşlar konusuna katılyorum, sadece kaşları bile yüzünü yaşlı göstermeye yetiyor. alınış şekli yanlış, ve evettt "ah o bacaklar"...

    YanıtlaSil
  14. benim merak ettiğim donunu göstermeden nasıl dolanmış ortalıkta.Başını azcık yukarı kaldırsa herşey ortada. Ben dizde etekle beceremiyorum yahu

    YanıtlaSil
  15. bence blake lively hiç de güzel değil çok yaşlı bi yüzü var ama fiziğine bi şey diyemem :)

    YanıtlaSil
  16. birtek kaşlarını beğenmiyorum onun dışında gğzel kız

    YanıtlaSil
  17. buradaki büyük resimlere bakınca daha iyi anladım
    bu kız resmen tipsiz yaaaaa
    bildiğin tipsiz işte
    sadece bacakları güzel
    o kaşlar nedir yahu zavallı gibi, suratında da küçük emrah bakışı var
    bu kız chanel okazyonlarına davet edildikçe chanel'den soğuyorum
    ülkü

    YanıtlaSil
  18. Ceketle bulüz fazla süslü kaçmış. İçine sade bir bulüz giymeliymiş sanki.
    Bacaklar güzel gerçekten.

    YanıtlaSil
  19. Vücut süper ama surat ı-ıh

    YanıtlaSil