Fransız Örgüsü Saç Modeli ♥ French Braid

5/09/2011


Love Maegan'i tanimayanlar icin bundan iyi tani$ma firsati olamazdi! Hatun muthi$ yetenekli, muthi$ tatli, muthi$, muthi$, vs vs... Bu harika sac orgusu modelinin yapimini videoyla anlatmis. Hadi bakalim, buraya i$inlanin. Enjoy!

You Might Also Like

5 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Okadar övdünki bakmaya gidiyorum. Paylaşım için sağol.

    YanıtlaSil
  2. kadın kendi saçını bu kadar güzel yapabilmişse kim bilir başkasının saçında ne harikalar yaratır :) düğünümde saçımı yapsın isterdim :))

    YanıtlaSil
  3. bayildimmm :) inanilmaz guzel ama ben de oyle bir yeteneksizlik var ki ne sac ne de adama akilli makyaj yapabiliyorum :( cok guzzel bir fikir belki seytanin bacagini kirarim bir gun :)

    YanıtlaSil
  4. Kendi saçına bunu yapmasına, hele bir de yaparken durmaksızın konuşuyor olmasına inanamadım. Ben en basitinden bir balık sırtı örgüyü bile beceremiyorum :(

    YanıtlaSil
  5. Örgünün yanında dövmenin yerine de bayıldım. İnsanı resmen özendiriolar...

    YanıtlaSil