Gelin & Damat Ayakkabıları

5/21/2011


Karsinizda dugun fotograflarinin yukselen trendi gelin ve damat ayakkabisi fotograflari. Enjoy!

You Might Also Like

7 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. bu gün gelin ayakkabıma bakmaya gideceğiz bu kadar olur :)) süper oldu benim için :)

    YanıtlaSil
  2. benim de aklıma bizim düğündeki ayakkabı fotoğrafımız geldi. hem de tam ayağına basarken. :)))) hehehe :D

    YanıtlaSil
  3. erkek çorap renkleri ne öyle allah askına renkli renkli :D

    YanıtlaSil
  4. bayıldım!
    çok tatlılar yahu ben de kesinlikle renkli bir ayakkabı istiyorum gelinliğin altına =))
    teşekkürler bu güzel ciciler için =)

    YanıtlaSil
  5. :D Çok şeker bence!.. KAfaya koydum, kendim mor renkte bir gelin ayakkabısı giyeceğim :D Mor da gelin buketi ayarlayıp, damada da mor çorap giydirdim mi tamamdır :DD

    YanıtlaSil
  6. Hepsi bir birbirinden güzel, ben de kırmızı giymek isterim :)

    YanıtlaSil
  7. o mavi ayakkabılar nedir öyle ya, bayıldım

    YanıtlaSil